pakkopalautukset pakkopalautukset
Tacopiirakka Tacopiirakka
Koira nappasi Koira nappasi
Saat vettä :) Saat vettä :)
sormileikki alkaa sormileikki alkaa
Albert Monroe Albert Monroe
Kahvipannu Kahvipannu
Tunteeni kun veronpalautukset on tilillä Tunteeni kun veronpalautukset on tilillä
hävittäjän tankkausta hävittäjän tankkausta
marianne kallio marianne kallio
äo vitun wallah veli äo vitun wallah veli
Romania Romania
hapsi_, Nakuankka and a "Sheep Simulator" hapsi_, Nakuankka and a "Sheep Simulator"
Piereskele omalla vuorollas, perkele! Piereskele omalla vuorollas, perkele!
ei sit saatana ei sit saatana
luita luita
hetki menny hetki menny
VITTU MÄ VIHAAN TÄTÄ VUODENAIKAA! VITTU MÄ VIHAAN TÄTÄ VUODENAIKAA!
puihin meni puihin meni
vanha sukelluspuku vanha sukelluspuku
Minäkin sinua Minäkin sinua
Akka käski laskpostella pyykit olkoo saatana Akka käski laskpostella pyykit olkoo saatana
muhamatin synty muhamatin synty
älytön meno älytön meno
 945 näyttökertaa, 18 viestiä, 5.25 MB, 1 tiedosto, 09.02.2020 02:47:30
[ + 2 | ]

Upeita venäläisiä klassikoita t. repo

[39455] [ruski-dubstep.mp4] [5.25 MB] [854x480] [] []

dubstep

 · 

venäjä

(491)  · 

russia

(44)  · 

ruski

(7)
09.02.2020 02:59:41
#304698 [+-] Piilota Suosittele

>>304696 neukuissa länsimaalainen rock-musiikki oli kiellettyä pitkään. joskus 80-luvun lopulla yhdysvaltalais artistit pääsi esiintymään siellä

09.02.2020 03:19:36
#304705 [+-] Piilota Suosittele

>>304703
>>304704

Länsimaalaisten levyjen omistaminen ei ole ollut Neuvostoliitossa laitonta sitten Stalinin ajan. Jokainen 1950-luvun neuvotokansalainen muistaa Beatlesin! Voit kuunnella esimerkiksi mun lähettämiäni neuvostoliittolaisia linkkejäni!

09.02.2020 03:32:08
#304706 [+-] Piilota Suosittele

>>304705 muistan nähneeni dokumentin missä puhuttiin juuri tästä levyjen salakuljetuksesta. Ja ei siellä kyllä länsimaalaiset päässyt esiintymään

09.02.2020 03:47:40
#304709 [+-] Piilota Suosittele

>>304706

Ja kyllä pääsivät! Neuvostoliiton virallinen valtiollinen levy-yhtiö Melodija jakoi länkkäribiisejä potentiaalisille kuulijoilleen aivan samalla muutaman kopeekan hinnalla millä sai ostettua vanhoja hyviä neuvostobiisejä!

09.02.2020 17:24:37
#304844 [+-] Piilota Suosittele

>>304696 Joo nyt kyllä vähän epäilyttää. En meinaa usko että mitää länsimaalaisperäistä siellä ois sallittu jossa oltais millään tapaa kritisoitu kommunismiä.

09.02.2020 23:11:24
#304969 [+-] Piilota Suosittele

>>304701
valtion ... hyväksymiä

Kertoo paljon. Venäläisversio Irwin Goodmanista ois joutunu linnaan ajoissa. Tai kuollu "luonnollisesti" kuten suomalainen vastineensa.

[ 18 viestiä | ]