Minusta tulee johtajanne :3 Minusta tulee johtajanne :3
Muumipappa harjoittelee Muumipappa harjoittelee
Kasvukikkoja Tu... mpeille Kasvukikkoja Tu... mpeille
Jossain asioissa ei ole päätä eikä häntää Jossain asioissa ei ole päätä eikä häntää
Ei osteta mitään >:3 Ei osteta mitään >:3
Kauniita muistoja ;__; Kauniita muistoja ;__;
Herringtonin ruumissaatto Herringtonin ruumissaatto
turppi on pissannu housuun turppi on pissannu housuun
Korealaiset kannattavat islamia Korealaiset kannattavat islamia
Pun Pun
Älykäs puujalka Älykäs puujalka
Not today -_- Not today -_-
Super♂Donkey♂Aniki Super♂Donkey♂Aniki
Aina sama biisi Aina sama biisi
sinne män sinne män
156 miljardin punnan edestä kultaa 156 miljardin punnan edestä kultaa
Ei auota sitä ikkunaa Ei auota sitä ikkunaa
From my cold, dead hands From my cold, dead hands
Korea servaa Korea servaa
Roosa Roosa
tää tulee puolustaa sua tää tulee puolustaa sua
Apua ;____; Apua  ;____;
hyvän tahdon media hyvän tahdon media
Saiskos olla ganjaa tahi muita päihteitä? Saiskos olla ganjaa tahi muita päihteitä?
 355 näyttökertaa, 1 viesti, 15.03 MB, 1 tiedosto, 26.02.2026 13:09:30
[ + 0 | ]

FOLLOW THAT TRAIN CJ

[86284] [878499305a9ffe0d.mp4] [15.03 MB] [720x1280] [59.93s] [] []

gta

(42)  · 

san andread

 · 

juna

(143)  · 

cj

(9)  · 

temppu

(61)
26.02.2026 20:16:29
#739331 [+-] Piilota Suosittele

Mielenkiintoinen idea, mutta ei auttanut yhtään, koska maanalle spawnannutta vihua et todennäköisesti saa tapettua muutenkaan.

Itse jostakin sain hypättyä pärrän kanssa tuon junan katolle melko aikaisessa vaiheessa.
Ei ollut enää kovinkaan vaikeaa itse päästää jätkiä utsilla nippuun.

Kuten vice cityn demolition man sen rc kopterin kanssa, niin ei tämäkään missioni
nyt niin montaa kertaa ottanut, että itse olisin antanut niille sitä statusta, mikä
niillä tänäpäivänä on.

[ 1 viestiä | ]