rehellinen duunari rehellinen duunari
juustovaras juustovaras
Kahvia Kahvia
DEJAVU :-DDD DEJAVU :-DDD
Viimeinen pala kakkua Viimeinen pala kakkua
Väsyttää Väsyttää
Heikín kuvakommentti tomppeleille Heikín kuvakommentti tomppeleille
Polkupyöräsankari märkänä Polkupyöräsankari märkänä
lapsillakin on hauskaa lapsillakin on hauskaa
MURICA MURICA
dindu nuffins dindu nuffins
Sammakon neuvo Sammakon neuvo
nakuankka vs zorro nakuankka vs zorro
ikävä äitiä ikävä äitiä
nuclear superpower nuclear superpower
Murica Murica
Yugoslavian erikoisyksikkö Yugoslavian erikoisyksikkö
Heres börh :3 Heres börh :3
Elämme kovia aikoja ystävä hyvä Elämme kovia aikoja ystävä hyvä
Valvojat Valvojat
join obi wan by the campfire join obi wan by the campfire
Thaimaanreissu Thaimaanreissu
Einstein Einstein
Käyttöliittymäsuunnittelun huippu Käyttöliittymäsuunnittelun huippu
 934 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 09.05.2021 19:20:16
[ + 5 - | ]
👑 Katsotuin 09.05.2021.

jonnet ei muista

[53734] [jonnet-ei-muista.png] [0.06 MB] [640x962] [] []
jonnet-ei-muista.png

09.05.2021 19:29:04
#462690 [+-] Piilota Suosittele

joo nykyään jos tietokoneet olis noin hitaita ja vaikea käyttöisiä niin jonnet repis pelihousunsa samantien

09.05.2021 20:40:52 | 20:55:38
#462707 [+-] Piilota Suosittele

Ammattikoulun koneissa oli toi. Sillon en vielä edes omistanut tietokonetta. Mun eka oli 98 parikuukautta kunnes kaveri pisti xp:n.
-80 lopulla yläasteen atk tunneilla oli joku? Mikromikko tais olla kone.

09.05.2021 21:59:27
#462728 [+-] Piilota Suosittele

Muistan kuinka tuotakin tuli asennettua.

Ja kun pohjalle tuli DR-DOS, niin oli yhteensopivuusongelmaa Windowsin kanssa saati että monet pelit eivät tykänneet toimia. Sitten onneksi lukiossa oli yksi luokkakaveri, joka tunsi "aidon warettajan", niin sai heittää DR-DOSin itsekin koneesta mäkeen ja laittaa Bill Gatesit tilalle. Ja Lacen, jolla sai boottivaihtoehtoja ja joku muistijuttukin oli, jonka nimeä en enää muista (jolla sai perusmuistia maksimimäärän, jotta tietyt pelit toimivat).

10.05.2021 05:23:19
#462829 [+-] Piilota Suosittele

Muistan kun tein grafiikat Paintilla tossa peliin. Kaikki oli Dos-pohjasia silloin, ihan lonkalta ammun kun ite winukka oli vielä tonkin jälkeen muutaman version Dos-pohjanen.

10.05.2021 08:10:02
#462855 [+-] Piilota Suosittele

tuon kun asentaa nykykoneeseen niin ei tarvii odotella käynnistymistä eikä muutakaan. toimii aika nopeesti

[ 10 viestiä | ]