lounassalaatti lounassalaatti
Nappausvekotin Nappausvekotin
It ain't a white whale It ain't a white whale
Ryppyreiän esittelyä Ryppyreiän esittelyä
luolasto unohtu luolasto unohtu
Uimaan Uimaan
Luuranko Luuranko
Nigga sai mitä halusi Nigga sai mitä halusi
Saku ja Laku Saku ja Laku
Simpsonit Simpsonit
Saksalainen digimummo Saksalainen digimummo
Ihana nainen Ihana nainen
Leivo mun kaa Leivo mun kaa
Herkkua Herkkua
Rankaisi varasta Rankaisi varasta
Lesbo lokki Lesbo lokki
ARE YOU WINNING SON ARE YOU WINNING SON
Uusi hiirimatto Uusi hiirimatto
Rouskista Rouskista
Ihana nainen Ihana nainen
Älkää meistä välittäkö Älkää meistä välittäkö
Töihin NYYH Töihin NYYH
Jarmo Joukkovelkakirja Jarmo Joukkovelkakirja
Muodonmuutos Muodonmuutos
 922 näyttökertaa, 9 viestiä, 14.9 MB, 1 tiedosto, 24.03.2021 20:19:46
[ + 2 | ]

teslakuljettaja

[52592] [0.mp4] [14.9 MB] [480x854] [] []

24.03.2021 20:36:31
#450414 [+-] Piilota Suosittele

Aika harvoin kerrotaan kuinka paljon sähköauto kuluttaa ja mitä se maksaa.
TM teki jonkin koeajon pikkupakkasilla 5-10 astetta.
Täyssähkö Mersulla hintaa tuli noin 40€/100km.

24.03.2021 22:00:08
#450462 [+-] Piilota Suosittele

>>450448
Reissu oli muistaakseni Stadista Vierumäelle ja takaisin.
Lähtiessä akut täyteen huoltoasemalla ja hinta ylös.
Pakkanen kiristyi kohteessa yöllä, joten piti paluumatkan varrella ladata uudestaan ja hinta taas ylös.
Loppusumma oli toi 40€/100km.
Siihen vielä liki 3 tuntia odottelua, että akut latautuu.

24.03.2021 22:19:10
#450477 [+-] Piilota Suosittele

>>450462 Lataus muualla kuin kotona saattaa olla hyvinkin kallista. Riippuu ihan siitä kuinka kalliin töpselin valitsee. Kotona täyteen lataus on muutaman euron.

24.03.2021 23:13:50 | 23:13:59
#450492 [+-] Piilota Suosittele

>>450483 Jos on järkyttävän iso akku ja maksaa suomen kalleinta sähköä niin saattaa maksaa pari kymppiä. Itse maksan 6 senttiä kWh + siirrot. Sähköauton akku on yleensä väliä 40-100kWh.

[ 9 viestiä | ]