Muistan useammankin käyttäjän todenneen, että kuvat KuvatONista ja kommentit Naurunappulasta. Eikä ne NN:n kuvatkaan nyt niin paskoja olleet ennen kuin medianumero alkoi pyörimään yli miljoonassa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
muumit
Herraskala
Joku random nettisivu
Anteeksi repomies :(
Hyödyllinen kuvakommentti
Tacoja (2010)
Linja-autossa on dunnelmaa :DD
Kim-kollaasi 3
No niin!
Tämmöstä tällä kertaa
tosi tapahtuma happy wheel's sarja kuva
dr phil sarja kuva 2
Spurdo - The Story of Viljami 1-2 (Realisti)
hyvien vanhojen aikojen muistelua
Super Electric Thomas
Läski Paska kusee (garlbarks)
Bepanthen-miespikapaint
Sakolut-Fingerpori (alk.per. nimi ei tiedossa)
Katos
Suomalaiset puolueet
Hulitintti
Läheltäpitimies s2e1-4 (Pastilli_Peku)
svarzeneggeri sarjakuva (itse tehty). -- (Sakolut, ma 28.6.2010)