Mietelause Mietelause
Jälleen ajankohtainen Jälleen ajankohtainen
Ullatus Ullatus
Muumikokoelma Muumikokoelma
Ratsastusta Ratsastusta
Ei jaksa keksiä otsikoita 74 Ei jaksa keksiä otsikoita 74
Yksiö 3h+k Yksiö 3h+k
Sankari sisälläsi Sankari sisälläsi
Kumpi on parempi? Kumpi on parempi?
Ei jaksa keksiä otsikoita 66 Ei jaksa keksiä otsikoita 66
Mihinkäs tää pannaan? Mihinkäs tää pannaan?
ananasta pizzan bäällä ananasta pizzan bäällä
Laulaen tulee, raiskaten menee Laulaen tulee, raiskaten menee
Diileri Diileri
venäläistä menoa venäläistä menoa
Käsisignaaleja ennen vilkkuja Käsisignaaleja ennen vilkkuja
Astetta jännempi invaluiska Astetta jännempi invaluiska
Felix not amused Felix not amused
Motivational words? Motivational words?
Nörttihuumoria vuodelta 45 Nörttihuumoria vuodelta 45
"Otan yhden palasen pizzastasi." "Otan yhden palasen pizzastasi."
Eläinkuvia Eläinkuvia
1800-luvun inflaatiofetissipornoa 1800-luvun inflaatiofetissipornoa
hännä hänkki hännä hänkki
 790 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.79 MB, 1 tiedosto, 14.04.2024 02:25:01
[ + 4 | ]

tesla

[69806] [tesla.png] [0.79 MB] [640x1121] [] []
tesla.png

tesla

(33)  · 

homo

(633)  · 

sdp

(559)  · 

vihreät

(424)  · 

pimppi

(21)  · 

muunsukupuolinen

 · 

pride

(81)
14.04.2024 03:12:22
#614108 [+2] Piilota Suosittele

Toisaalta

kovin ristiriitaista.

Elon Musk, mies Teslan takana, haluaa Twitter-twätteriin eli "äksään" avointa keskustelua. Elon ei halua rajoittaa sananvapautta.
Elon on samaan aikaan woketuksen suurimpia vastustajia.
Woketus, miesten kastraatio ja "hompostelu" yhdistetään monesti sähköautoiluun, jota Elon siis toki Tesla-miehenä ajaa, mutta samaan aikaan sama henkilö julkisesti on woketusta vastaan. Ristiriitaista.

Itse olisin ostanut sähköauton syksyllä, jos ranget olisivat olleet toimivat niin kesällä kuin talvella ja hinnat järkevät, mutta koska näin ei ollut, niin pysyin polttomoottoriautoissa.

14.04.2024 04:55:17
#614122 [+-] Piilota Suosittele

Tää on varmaan yks tärkeimmistä kuvista koko 20-luvulla.

Yhellä naapurilla on joku saatanan sähkömopo. Kyssyin kerran, että mitenkä se toimii niin vähemmän ironisesti sano, että oothan nää nähäny tuon paskan olevan aina ja jatkuvasti latauksessa :D

Taloyhtiön homopojat ku päätti, että pittää olla etes kaks paikkaa patteriautoille niin toista ei oo tullu ja tuoki maksaa ties kuinka helevetin isua laskua siitä, että saa etes ladata jollaki vitun kännykän äpillä sitte. Taitaa myydä sen kesällä pois niin saa taas oikian auton tilalle.

No joo joo, jos on varraa ostaa joku vitun 50 tonninen patteripupu testiksi niin kyllä niille saaki nauraa. Saatana, anteeksi, herrani.

[ 6 viestiä | ]