hyvästi apina :DD hyvästi apina :DD
Poliisi vs musti Poliisi vs musti
Cyberpunk Luolasto - Paska säkä Cyberpunk Luolasto - Paska säkä
Palapaistia Palapaistia
perjantaisin aikuiset rentoutuu perjantaisin aikuiset rentoutuu
:D :D :D :D
Kamerukset Kamerukset
Huumoritasot Huumoritasot
totuus roduista totuus roduista
hauva ei tahdo satuttaa hauva ei tahdo satuttaa
kissakoira kissakoira
Saukot Saukot
Hienoa logiikkaa Hienoa logiikkaa
jima careyn syntymä jima careyn syntymä
pieni merenneito pieni merenneito
Jurassic park Jurassic park
Kehitysmaa Kehitysmaa
USA:n rauhalliset mielenosoitukset USA:n rauhalliset mielenosoitukset
Syyllinen Syyllinen
Ähäkutti Ähäkutti
Wheeler Walker Jr. - Fuck You Bitch Wheeler Walker Jr. - Fuck You Bitch
utareet utareet
Nyt lähti Totot vetämään Nyt lähti Totot vetämään
german army german army
 891 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.3 MB, 6 tiedostoa, 05.06.2019 06:26:28
[ + 1 | ]

Piilokuvia (löydätkö?)

[30366] [tiedosto-1.jpg] [0.23 MB] [728x702] [] []
tiedosto-1.jpg
[30365] [tiedosto-2.jpg] [0.32 MB] [728x627] [] []
tiedosto-2.jpg
[30364] [tiedosto-3.jpg] [0.21 MB] [728x822] [] []
tiedosto-3.jpg
[30363] [tiedosto-4.jpg] [0.25 MB] [728x702] [] []
tiedosto-4.jpg
[30362] [tiedosto-5.jpg] [0.14 MB] [728x702] [] []
tiedosto-5.jpg
[30361] [tiedosto-6.jpg] [0.14 MB] [728x465] [] []
tiedosto-6.jpg

asioita

 · 

piilossa

(14)
05.06.2019 08:50:15
#210472 [+-] Piilota Suosittele

Jaa näköjää kissoja piti ettiä. Aikaa meni noin 5min. Eli toi yks mitä jo ilm. spoilasin ja vika oli kyl jotai muuta ku kisse :D

05.06.2019 09:39:35
#210490 [+-] Piilota Suosittele

Pihavahti toimissaan :3 Ja maastobörheät :3 Pienempi on Mortin turkkitoveri, ei ihme ettei Vivistä löytäisi ikinä jos hän ei olisi niin innokas lauleskelija :3

Yksi rötväyspaikka näyttää hieman vaaralliselta ;___; Onneksi kissoilla on nopeat reaktiot :3

05.06.2019 18:50:07 | 18:51:01
#210690 [+-] Piilota Suosittele

>>210688

Kokeilin tässä parvekkeen ikkunan aukaisemista Viviksen parviulkoilujen ajaksi...

Tulos: sydäntäsärkevää huutoa, kun hän kuulee minun ja veljeni katsovan telkkasarjaa ja ei saa itse osallistua...

"WOOOUUWOUUUWOOUUU *grääh*!"

[ 14 viestiä | ]