kemin kaaleet kemin kaaleet
ihana nainen ihana nainen
laukaan roope laukaan roope
Kun kouluun tuli neekereitä Kun kouluun tuli neekereitä
Jokainen kaipaa vain hiukan lämpöä Jokainen kaipaa vain hiukan lämpöä
Netflix Netflix
Nauravat Natsit - Suomi irti YYA:sta II Nauravat Natsit - Suomi irti YYA:sta II
new boy friend new boy friend
Pari kuvaa 2 Pari kuvaa 2
JYRYRR JYRYRR
Vuoden lehtikuva Vuoden lehtikuva
Juustoo Juustoo
tanssi tanssi
Hallitse mua kovempaa isukki Hallitse mua kovempaa isukki
Hyvät. Hyvät.
dog boogers dog boogers
Entropia kasvaa Entropia kasvaa
tässä on sitä tässä on sitä
p a c s u Ai p a c s u Ai
Luolastojat Luolastojat
Ford Capri Ford Capri
Leikkiaika on ohi! Leikkiaika on ohi!
Mainos Mainos
Munki pitää maksaa laskut kuitenki Munki pitää maksaa laskut kuitenki
 753 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 24.11.2018 15:16:05
[ + 4 - | ]

Kakkuja

[20863] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [271x700] [] []
tiedosto.jpg

kasvis

(7)  · 

piilossa

(14)
25.11.2018 09:46:25
#125090 [+-] Piilota Suosittele

>>125032
Ite vihasin vihanneksia pentuna aina kun oli millään tapaa kypsennetty.
Aikuisena omillani asuessa havaitsin että se johtui siitä että kotona sekä koulussa juurekset ja vihannekset oli keitetty/paistettu mauttomaksi mössöksi josta hädintuskin tunnisti enää lajiketta.
Edelleen pidän eniten tuoreeltaan rehuista mutta höyrytetyt tai kevyesti ruskistetut wokkisekotukset yms. maistuu hyvin.

[ 4 viestiä | ]