Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
Aivoni ovat laajentuneet Aivoni ovat laajentuneet
sexy sanic sexy sanic
Media assistentti työkkäristä Media assistentti työkkäristä
Roolipelaaja koiruli Roolipelaaja koiruli
Rapa lentää Rapa lentää
Lähetäänx päristeleen? :3 Lähetäänx päristeleen? :3
Virgin vs Chad Virgin vs Chad
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Heviparta kalassa Heviparta kalassa
Muumipappa masentui huonosta muumi remakesta Muumipappa masentui huonosta muumi remakesta
Täydellisen nuoren herrasmiehen hyvät tavat Täydellisen nuoren herrasmiehen hyvät tavat
Siisti prätkä Siisti prätkä
Patrick Patrick
Päivällinen Päivällinen
Liian myöhäistä Liian myöhäistä
Kakko vaan nauroi Kakko vaan nauroi
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Anime on vaarallista Anime on vaarallista
posliini posliini
robotit pakottaa robotit pakottaa
psykoosit tulille psykoosit tulille
varoitus varoitus
Voihan perse Voihan perse
 437 näyttökertaa, 3 viestiä, 5.06 MB, 1 tiedosto, 06.12.2025 02:48:23
[ + 3 - | ]

tytti

[84966] [tytti.png] [5.06 MB] [1512x2016] [] []
tytti.png

sdp

(558)  · 

huumee

06.12.2025 16:55:51
#730218 [+4] Piilota Suosittele

Tämä nero tullasi yli 6 miljardia suomalaisten rahoja saksaan, jotta sakkalaiset ottaisivat oman energiayhtiönsä vastaan.. ensimmäisen vuosineljänneksen jälkeen samayhtiö tuottaa uusille omistajilleen voittoa noin 6 miljardia.. eli tytin takia menetettiin 12 miljardia. eikä yksikään media suomessa edes kyseenalaistanut tuppuraisen toimintaa. Tämä täti olis heti kuulunu viedä valtakunnan oikeuteen... mutta ei keskitytään mieluummin jonkon vammasen pesukarhukravaattiin.. satanan pellet.

06.12.2025 17:02:50
#730221 [+3] Piilota Suosittele

Ja ai niin, pitää vielä muistaa ketkä Suomessa ajoivat sisä kaasupitki-ansaa saksalle.. vaikkka suomessakin osa jo ymmärsi kuinka vaarallinen hanke se oli.. SDP ei älynnyt..

17.12.2025 11:10:47
#731482 [+-] Piilota Suosittele

Juu se vei 12 miljardia sinun verorahojasi ulkomaille, mutta etpä sinä sille mitään voi. Ja kun näet tuon naaman jossain vaalikopilla virnistelemässä niin katse kohti maata ja suu kiinni, ei saa sanoa rouvalle pahasti.

[ 3 viestiä | ]