tontsa porno tontsa porno
vapauttakaa orjat vapauttakaa orjat
näin näin
mitenkä meni niinku omasta mielestä mitenkä meni niinku omasta mielestä
Tarpeellisin kunniamaininta :3 Tarpeellisin kunniamaininta :3
Feel my force Feel my force
I want it I want it
20/20 prurrfect :3 20/20 prurrfect :3
"In democracy, you have to be a player." "In democracy, you have to be a player."
Ajattelenkin tässä nyt Oonaa (Dance Remix) Ajattelenkin tässä nyt Oonaa (Dance Remix)
AAaa Hoplaa AAaa Hoplaa
Vuh vuh! Vuh vuh!
Hohhoijakkaa! Hohhoijakkaa!
Olen koiro börh Olen koiro börh
Slayjer festareilla Slayjer festareilla
Fernanda Colombo trollaa Fernanda Colombo trollaa
shakirasta suvakkiversio shakirasta suvakkiversio
KAHEN KILON SIIKA! KAHEN KILON SIIKA!
Afrikkalainen kaupassa Afrikkalainen kaupassa
Fear of the duck Fear of the duck
Kasku tytöstä Kasku tytöstä
milkshake milkshake
Elämä on kaaosta Elämä on kaaosta
<:3 mäy mäy mäy <:3 mäy mäy mäy
@-
 849 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.57 MB, 1 tiedosto, 14.04.2019 09:21:24
[ + 5 - | ]

Mestarin päivä 14.4 2019


mestari

(37)  · 

jussi

(53)  · 

halla-aho

(72)  · 

persu

(151)
14.04.2019 13:13:48 | 13:14:10
#187560 [+-] Piilota Suosittele

Erikoista henkilöpalvontaa. Jossain putinlandiassa tämän voisi ymmärtää, mutta että Suomessa. Ei täällä yksittäinen henkilö pysty juuri asioihin vaikuttamaan ja helvetin hyvä niin.

15.04.2019 23:05:49 | 23:07:34
#188878 [+-] Piilota Suosittele

>>187956
"Antiikin Kreikan Ateenassa idiootti oli henkilö, joka ei osallistunut julkiseen elämään kuten demokraattiseen kaupungin hallitsemiseen, mitä pidettiin vapaiden miesten velvollisuutena. Hellenistisessä Egyptissä idiootti tarkoitti sotilasta. Merkitys oli johdettu lyhentämällä sotilaiden palkat maksaneesta viranomaisesta idios logoksesta eli kuninkaallisesta kassasta."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Idiootti
"Antiikin Kreikassa idiootti oli "yksityinen ihminen" (kreikan kielen "idios") eli kansalainen, jolla ei ollut sananvaltaa yhteisissä asioissa kuten politiikassa. Myöhemmin merkitys muuttui tarkoittamaan "oppimatonta ihmistä", ja juuri tässä mielessä augustiinilaismunkki sanaa käytti. Jeesuksen opetuslapsethan eivät olleet kirjanoppineita, vaan tavallisia kansalaisia.
"
https://www.pohjalainen.fi/mielipide/kolumnit/idiootin-historia-1.195347
Tsemmosta

[ 9 viestiä | ]