Woke tiivistettynä. Woke tiivistettynä.
mis hatsapuri... mis hatsapuri...
Apustaja saunoo Apustaja saunoo
Nuuh Nuuh Nuuh Nuuh
Muumifikaatio Muumifikaatio
arnold arnold
Hyvin näyttää Yhdysvalloissa menevän. Hyvin näyttää Yhdysvalloissa menevän.
Ylipaino olikin se syy Ylipaino olikin se syy
Valupertin ylennys Valupertin ylennys
Reissumiehet. Reissumiehet.
Intti paka 2 Intti paka 2
Hyvä ehdokas vkk:lla 😁 Hyvä ehdokas vkk:lla 😁
victoria victoria
Töihin herätys Töihin herätys
nainen avaruudessa nainen avaruudessa
sähköajoneuvot sähköajoneuvot
Kikkailu Kikkailu
Statue community Statue community
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
Biologia Biologia
Näkymä Näkymä
Vittusaatana Vittusaatana
Kun kannatus ei lähde, se ei lähde Kun kannatus ei lähde, se ei lähde
Nönnönnöö Nönnönnöö
 906 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.21 MB, 1 tiedosto, 30.03.2018 04:33:34
[ + 3 | ]

Problem?

[9776] [630343.jpg] [1.21 MB] [824x2384] [] []
630343.jpg

coolface

 · 

trollface

(28)  · 

naurunappula

(682)
30.03.2018 22:25:55
#42745 [+-] Piilota Suosittele

Voi sitä RR(RunkkuRinkiä), tietyt modet hylkää jonkun lähettämän hyvän median, lähettää seur.päivänä saman median itse ja tarkastavat/hyväksyvät oman mediansa. Ellen väärin muista niin Nirmo mode yritti omia @Monskuu aka Doofy:n lähettämiä (monskun taidetta) medioita?

30.03.2018 23:50:48
#42758 [+-] Piilota Suosittele

>>42745
Mun teoksia on lähetetty sinne monesti uudestaan tai ilman mun lupaa mm. nappulasta kopioimalla. Tällä hetkellä olen ilmoittanut julkisesti sinne että teoksiani ei saa kyseisellä sivustolla enää julkaista ollenkaan (ei uusia eikä vanhoja). Haluan boikotoida tarkoituksella sivustoa ja sen moderointia mikä mielestäni on mennyt mahdottomuuksiin, mm. sensuurinsa takia. Enää ei saisi lähettää mediaa joka pahoittaa kenenkään mieltä, siinä ei saisi olla alastomuutta eikä minkäälaista mielipidettä. Sitten päästetään läpi jotain fb liibalaaba juttua. :D En aio sensuroida tekeleitäni sen takia että ne hyväksytään RR:ään. Mieluummin pidän ne täällä.

13.12.2018 23:58:30
#132325 [+-] Piilota Suosittele

>>42665
Vähän väliä näkee jotain medioita täällä joille vain NN-runkkari-kuppikunta nauraa.
Selasin aikoinaan RR, kunnes huomiohuorat (=naiset) ja modet sekä sensurointi pilasi koko paskan. Sen jälkeen olen ollut koditon, kunnes luolasto ilmestyi ! Toivottovasti tää ei ny oo vaan NN-homoja varten. Monskuun huomiohuorailua en ainakaan kaipaa.

[ 6 viestiä | ]