Nugetti Nugetti
ihan vitun pelottava ihan vitun pelottava
rönktkens rönktkens
Digimummo Digimummo
Sexray Sexray
intia AI intia AI
WTF WTF
kuallu meri kuallu meri
suvakeille sitä itseään suvakeille sitä itseään
kato mun housut kato mun housut
en voi hyvin en voi hyvin
Kissa ja Purra helevettiin siitä! Kissa ja Purra helevettiin siitä!
Pyttipannu Brasilialaisittain Pyttipannu Brasilialaisittain
epäystävälliset maat epäystävälliset maat
apu nukem apu nukem
tästä tulee hieno päivä tästä tulee hieno päivä
tum! tum! tum! tum! tum! tum! tum! tum! tum! tum!
prioriteetit :D prioriteetit :D
ihana nainen ihana nainen
täs mä täs mä
tanssivat tytyt tanssivat tytyt
Ihana nainen Ihana  nainen
Nyt sykkii! Nyt sykkii!
raastetta raastetta
 906 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.21 MB, 1 tiedosto, 30.03.2018 04:33:34
[ + 3 | ]

Problem?

[9776] [630343.jpg] [1.21 MB] [824x2384] [] []
630343.jpg

coolface

 · 

trollface

(28)  · 

naurunappula

(682)
30.03.2018 22:25:55
#42745 [+-] Piilota Suosittele

Voi sitä RR(RunkkuRinkiä), tietyt modet hylkää jonkun lähettämän hyvän median, lähettää seur.päivänä saman median itse ja tarkastavat/hyväksyvät oman mediansa. Ellen väärin muista niin Nirmo mode yritti omia @Monskuu aka Doofy:n lähettämiä (monskun taidetta) medioita?

30.03.2018 23:50:48
#42758 [+-] Piilota Suosittele

>>42745
Mun teoksia on lähetetty sinne monesti uudestaan tai ilman mun lupaa mm. nappulasta kopioimalla. Tällä hetkellä olen ilmoittanut julkisesti sinne että teoksiani ei saa kyseisellä sivustolla enää julkaista ollenkaan (ei uusia eikä vanhoja). Haluan boikotoida tarkoituksella sivustoa ja sen moderointia mikä mielestäni on mennyt mahdottomuuksiin, mm. sensuurinsa takia. Enää ei saisi lähettää mediaa joka pahoittaa kenenkään mieltä, siinä ei saisi olla alastomuutta eikä minkäälaista mielipidettä. Sitten päästetään läpi jotain fb liibalaaba juttua. :D En aio sensuroida tekeleitäni sen takia että ne hyväksytään RR:ään. Mieluummin pidän ne täällä.

13.12.2018 23:58:30
#132325 [+-] Piilota Suosittele

>>42665
Vähän väliä näkee jotain medioita täällä joille vain NN-runkkari-kuppikunta nauraa.
Selasin aikoinaan RR, kunnes huomiohuorat (=naiset) ja modet sekä sensurointi pilasi koko paskan. Sen jälkeen olen ollut koditon, kunnes luolasto ilmestyi ! Toivottovasti tää ei ny oo vaan NN-homoja varten. Monskuun huomiohuorailua en ainakaan kaipaa.

[ 6 viestiä | ]