Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 151 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lasagne Lasagne
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
KanaWokKaiserTomaKurke KanaWokKaiserTomaKurke
Noodlewich Noodlewich
Safkandeerosta Safkandeerosta
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Vammainen aamupala Vammainen aamupala
Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Korttiresepti Korttiresepti
Eikun syömään! Eikun syömään!
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
Lämpimän börheät leivät Lämpimän börheät leivät
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Iltapalaa saatana Iltapalaa saatana
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Nötköttiä leivän päälle Nötköttiä leivän päälle
Palapaistia Palapaistia
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
 678 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto
15.01.2025 21:40:49
[ + 1 | ]

KanaWokKaiserTomaKurke

[76992] [0.jpg] [0.33 MB] [1861x1046] [] []
0.jpg

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

annos

(10)  · 

huippukokki

(7)  · 

master chef

(8)  · 

parempi ku mutsis

15.01.2025 21:45:48 | 22:08:11
#673413 [+-] Piilota Suosittele

@kenway
@antimateria
@setämies
@masennustaja
@valupertti
@tuhnu
@likasanko
@tomb-stone
@yoker
@Frensesia

Sellanen 350g kanaa hunajas fileinä paketi pannulle, purista puolikas sitruuna päälle, samalla 1 sipuli ja 3 valkosipaleen kynttä pilkottuna messiin. Anna kanan paistua ja sipulin ruskistuu ettei jää raa'aksi, sitten loput jalopeno purkista päälle, sekottele, sit thai wok taikka se coopin malya wok vihanneksia (vähän yli puol pussia) päälle ja sit emmental juustoa pikkusen päälle joo. Sit leikellään tomate ja kurke ja sitte roiskastaan niinku homo pari lusikallista kaiser salaattia kylkeen. Päällä on santa marian jalopeno & lime kastiketta

16.01.2025 01:19:18
#673487 [+-] Piilota Suosittele

Toi on parempi ku mun, kasviksia ja lihaa yritän syödä jossa liha ja lihan rasva se tärkein kun treenaan taas, mutta leipää menee. Ei pitäisi mennä leipää yhtään kun juon kaljaa.

Kaikenkaikkiaan

[ 16 viestiä | ]