Olis hyvä kun aina aamuisin ; illalla kiertäis kaikki torit ja puistot sammuneiden deekujen lakaisu auto joka kauhois noi denat lavalle ja kuskais vaikka tarastenjärven käsittelyasemalle. Ei meinaan poliisia näköjään kiinnosta poistaa puistossa lähes 24/7 roikkuvaa örinälaumaa joka poistuu paikalta vain hakeakseen *evästä*, mennäkseen pusikkoon paskalle tai kuselle (kaikkien näkyvillä), tai sateen yllättäessä viereisen leikkipuiston katosten alle tai ostarin sisään mistä vartijat antaa porukalle hetkessä lähdöt kun eivät osaa käyttäytyä.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Menkää itteenne ituhippi huutelijat
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Kebab
Kanajauhelihahässäkkä
Kanaa ja muuta paskaa
Carnivore aamupala
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Kerrosleipä.
Massan ransukebu ku joku suositteli
Ime sitä
Paahdettua kanaa uunista osa 2
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Aspendosin ransukebu
Hitlerin Siwan makkaraspydäri
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am