Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Kebab Kebab
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Ime sitä Ime sitä
Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
“When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am “When child asks for a rainbow dinosaur doughnut birthdaycake&am
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Affenta ja perunaa remouladella Affenta ja perunaa remouladella
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Ruokajaon saalis 2.4.2022 Ruokajaon saalis 2.4.2022
Lasagne Lasagne
Makaroonimössö Makaroonimössö
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
kotipizza kotipizza
 904 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto
11.06.2019 21:57:24
[ + 8 | ]

kesän merkki

[30633] [0.jpg] [0.05 MB] [729x903] [] []
0.jpg

mr_pihvi

(25)  · 

juoppo

(87)  · 

puli

 · 

kesä

(48)  · 

olut

(237)
24.05.2020 09:28:15
#346233 [+-] Piilota Suosittele

Olis hyvä kun aina aamuisin ; illalla kiertäis kaikki torit ja puistot sammuneiden deekujen lakaisu auto joka kauhois noi denat lavalle ja kuskais vaikka tarastenjärven käsittelyasemalle. Ei meinaan poliisia näköjään kiinnosta poistaa puistossa lähes 24/7 roikkuvaa örinälaumaa joka poistuu paikalta vain hakeakseen *evästä*, mennäkseen pusikkoon paskalle tai kuselle (kaikkien näkyvillä), tai sateen yllättäessä viereisen leikkipuiston katosten alle tai ostarin sisään mistä vartijat antaa porukalle hetkessä lähdöt kun eivät osaa käyttäytyä.

[ 2 viestiä | ]