Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 113 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

millonkaha mää opin millonkaha mää opin
hyvä perse hyvä perse
Palasta Palasta
Lohipaistosta Lohipaistosta
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Kanahampurilainen munalla Kanahampurilainen munalla
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Lasagne Lasagne
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
Homopata. Homopata.
upi syö kusista makkaraa upi syö kusista makkaraa
Nistipata Nistipata
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Hauskat annokset Hauskat annokset
Päivän lautanen Päivän lautanen
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Taco-tiistai Taco-tiistai
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
 729 näyttökertaa, 6 viestiä, 8.8 MB, 4 tiedostoa
29.12.2024 03:07:38
[ + 1 | ]

Bon apetit

[76453] [20241229_011110.jpg] [2.66 MB] [2322x4128] [] []
20241229_011110.jpg
[76452] [20241229_011133.jpg] [2.28 MB] [2322x4128] [] []
20241229_011133.jpg
[76451] [20241229_011749.jpg] [2.14 MB] [2322x4128] [] []
20241229_011749.jpg
[76450] [20241229_020519.jpg] [1.72 MB] [2322x4128] [] []
20241229_020519.jpg

carbonara

 · 

pasta

(16)  · 

hirvenliha

(6)  · 

säilyke

(7)  · 

ruoka

(403)
29.12.2024 23:34:06
#670393 [+-] Piilota Suosittele

>>670365 arvon herrasmies - arvostan sinua entistä enemmän. ilman sarkasmia. mun suosikki volcano en ikinä moista omistanu mutta kaverilla moinen ja aina videopelejä lanittaessa (kyllä, lanittaessa, 2024 vuonna) sitä operoinu ja voi pojat siinä on premiumin tuntua. mulla oli itellä wispr2 matkavapo butaanikäyttönen, koko rahan arvonen vähän turhan kuumaa höyryä mutta silti upea. hiisasin siitä vaan ikävästi sen lämmityselementin(hunajakenno mikävittulie) paskaks :( en o saanu aikaseks ostaa mitää uutta

[ 6 viestiä | ]