Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
No joo, Long Chili Cheese No joo, Long Chili Cheese
Sapuskaa Sapuskaa
7/10 7/10
Herkkujen herkku Herkkujen herkku
Astetta isommat bullad Astetta isommat bullad
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Siitä nopea nakkikeitto Siitä nopea nakkikeitto
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Nam Nam
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Päivän safkat Päivän safkat
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Silakkapihvejä voissa paistettuna Silakkapihvejä voissa paistettuna
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
Bon apetit Bon apetit
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
Päivän safkat Päivän safkat
New York strippi perunoilla New York strippi perunoilla
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas. Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Hot dogs Hot dogs
 693 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 16.12.2024 18:46:51
[ + 0 | ]

Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke

[75829] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1485x900] [] []
tiedosto.jpg

mättö

(66)  · 

ruoka

(403)  · 

lautanen annos

 · 

kokki

(45)  · 

superchef

16.12.2024 19:33:09
#666971 [+-] Piilota Suosittele

En ole varma suolakurkusta, mutta olen alkanut pitää sen mausta enemmän iän myötä. Nuorempana en tykännyt siitä lainkaan.

16.12.2024 19:35:21
#666974 [+-] Piilota Suosittele

>>666971
Meillä samit, pienenä halusin aina mäkkärissä yms ettei suolakurkkuja tule, sama snägäreillä yms. Oliiveja en vieläkään syö, sitä en ole oppinut mutta suolakurkut on siitä hyvä säilyke että niitä voi laittaa lähes mihin vaan.

16.12.2024 20:02:01
#666991 [+-] Piilota Suosittele

>>666982
Juu, itse en myöskään viineihin ole paljoa kypsynyt mutta Kung-Fu Girl valkkari on poikkeus. Yhdysvaltalainen Riesling, jääkaappikylmänä aivan saatanan hyvä ostos. Se on siis ainoa viini jota suostun ostamaan, muihin en koske. Toki maksaa joku 16-17e per pullo, mutta suosittelen testaamaan.

30.12.2024 20:06:10
#670586 [+-] Piilota Suosittele

@basso tossa on muuten just sitä coopin kaiser salaattia mistä oli joskus puhe. Se on "pikkusen lillua" mutta kantta raottamalla ylimääräset tipat saa lavuaariin.

31.12.2024 20:19:37 | 20:20:37
#670753 [+-] Piilota Suosittele

>>670748
Perunasalaateista puheenollen, huomasin tuon vertailun. Jonkin verran tossa on perää, vaikka x-tra en ole koskaan kokeillut. Varsinkin tuo maalaisperunasalaatti on aivan vitun outo maultaan, en tykännyt itse yhtään
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010922656.html

Varsinkin tossa avattujen rasioiden kuvassa näkyy paljon sitä lillua, onko x-tra toi oikeel ylhääl? En tiedä mutta ainakin noista näyttää parhaimmalta

[ 18 viestiä | ]