Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Syömään Syömään
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
nisti kys nisti kys
Sam läskeilee Sam läskeilee
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Pihvipäivä Pihvipäivä
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
Hauskat annokset Hauskat annokset
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Risteilymätöt Risteilymätöt
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Kebab Kebab
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
aamupala aamupala
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Kebu kermapersuilla Kebu kermapersuilla
iltapalani iltapalani
Aamiaissetit Aamiaissetit
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
 791 näyttökertaa, 3 viestiä, 5.46 MB, 2 tiedostoa
09.11.2021 03:16:48
[ + 2 | ]

Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä

[58265] [tiedosto-1.jpg] [2.75 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto-1.jpg
[58264] [tiedosto-2.jpg] [2.71 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto-2.jpg

ruoka

(403)  · 

dumpling

 · 

myky

 · 

kana

(136)  · 

weeaboo

09.11.2021 04:01:26
#514377 [+-] Piilota Suosittele

Ne kaupan punamuoviset pelmenit on kans ihan ok ku sekaan heittää pari lihaliemikuutiota. Hinnan ja laadun suhteen kannattaa kattoa, että ottaa vaan lihatäytteisiä eikä häränlihatäytteisiä. Härkä on jopa vähän huonomman makusta eikä missään nimessä oikeuta kohonnutta hintaa.

[ 3 viestiä | ]