Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 119 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivän safkat Päivän safkat
Toissapäivänen pippuripihvi Toissapäivänen pippuripihvi
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
iltapala iltapala
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Siitä nopea nakkikeitto Siitä nopea nakkikeitto
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
grillikesä part.2 grillikesä part.2
Iltapala Iltapala
Lihan savustusta Lihan savustusta
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
Homopata. Homopata.
Päivän safkat Päivän safkat
Naku annos Naku annos
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa
Pihviä perunaa ja sipulia Pihviä perunaa ja sipulia
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
 680 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.57 MB, 3 tiedostoa
09.09.2024 20:28:07
[ + 1 | ]

Master Chef illallinen

[73174] [saf01.jpg] [0.58 MB] [2519x1210] [] []
saf01.jpg
[73173] [saf02.jpg] [0.93 MB] [2560x1440] [] []
saf02.jpg
[73172] [saf03.jpg] [0.05 MB] [463x516] [] []
saf03.jpg

kulttuuri

(32)  · 

kulinääri

 · 

micheli

 · 

4 tähteä

 · 

huippukokki

(7)  · 

matoruoka

09.09.2024 20:59:07
#646442 [+-] Piilota Suosittele

>>646441
Oli, ei tullu ihan sellasta mitä ajattelin, mutta hyvää mättöä. Tavoite oli tehdä muutenkin iso kattila safkaa jota voi taas pakata eväsrasioihin töihin.

09.09.2024 23:05:07
#646477 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy sanoa, että mielenkiintoinen aineslista, mutta varmaan ihan hyvää. Miten se tulikin nälkä taas. Vastahan mää eilen söin.

10.09.2024 17:18:13 | 17:19:46
#646551 [+-] Piilota Suosittele

>>646533
450g kanaa?

Ja ota huomioon ettei toi ole ainoa ruoka. Mä otan tota töihin, kylkeen viipaloin tomaattia ja kurkkua sekä saatan ehkä leivän kaveriks ottaa jos raskas päivä töissä. Ei tota siis vedetä pelkästään lautasellista

Mut on siinä pastaa joo, sitä en kiellä

[ 7 viestiä | ]