Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 113 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lihabul kastike Lihabul kastike
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
Ruoka blogii Ruoka blogii
Kebu kermapersuilla Kebu kermapersuilla
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Burgerit omatekeminä Burgerit omatekeminä
Kermaperunakebu pizza citystä Kermaperunakebu pizza citystä
Tein ihan itte Tein ihan itte
Parempaa ku norski homostelut Parempaa ku norski homostelut
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
kaalisiili kaalisiili
Evästä Evästä
Läskisoosia Läskisoosia
ihana nainen ihana nainen
Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
mässyt mässyt
evästä evästä
alaston kokki alaston kokki
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
 784 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.96 MB, 1 tiedosto
03.10.2021 17:37:22
[ + 4 | ]

tein tämmöstä matoruokaa

[57115] [c9bej.jpg] [0.96 MB] [3840x2160] [] []
c9bej.jpg

03.10.2021 19:34:20
#505519 [+2] Piilota Suosittele

>>505514
kanaa, kevätsipulia, sieniä(ei niitä pahoja purkkisieniä), paprikaa ja porkkanaa. sit täysjyvä nuudelit kun en jaksanu ite alkaa veivaa pastaa. sit oli joku chow mein kastike mut lisäsin soijakastiketta kun ei siinä ollu tarpeeks suolaa. piripiri myllystä jotain maustetta.
pakko sanoa että keimo ylitti itsensä tässä ruuassa, en oo varmaa koskaa tehny mitää näi hyvää.

[ 7 viestiä | ]