Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 114 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Makaryllilaatikko Makaryllilaatikko
Sörsselssön Sörsselssön
Noodlewich Noodlewich
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Läskisoosia Läskisoosia
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Oujea Oujea
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
Nacho pelti Nacho pelti
Haastan Jhnnan Haastan Jhnnan
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Lihalaiva Lihalaiva
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Hyvät setit Hyvät setit
Päivän safkat Päivän safkat
Kalaisa lautanen Kalaisa lautanen
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
 894 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.63 MB, 1 tiedosto
01.06.2021 23:43:29
[ + 4 | ]

Nachopelti makkaroilla

[54209] [0.png] [3.63 MB] [1812x1080] [] []
0.png

nachopelti

 · 

makkara

(95)  · 

tacopelti

 · 

texmex

 · 

mättö

(66)  · 

höttö

01.06.2021 23:49:51
#468432 [+-] Piilota Suosittele

Juuh elikäs, eilisen mätöt, mitä vielä tänään viimeisteltiin. Nachopelti HK Lihamaakarien Catalonian Carlos-makkaroilla.
~200g tortillalastuja, 400g naudan jauhelihaa (10%), purkki medium-salsaa ja tomaattimurskaa, iso sipuli hakkeloituna ja saman verran valkosipulia pilputtu joukkoon, medium chili, paprikaa ja sopivasti mausteita ja Scorpion Tabascoa. Muhitettu kasaan pannulla ennen kasausta. Päällä Gouda-Cheddar-raastetta ja pikkupussi jotain toista italialaistyylistä juustoa, kirsikkatomaatteja, suippopaprikaa, chiliä, jalapenoja ja punasipulia. + ne makkarat. Oheen vihreää salattia ja creme fraichea sekä sinappia.

02.06.2021 14:48:02
#468543 [+-] Piilota Suosittele

Näyttää hyvältä. Kasviksia ei tulisi ehkä ihan noin paljoa syötyä. C-vitamiinia niissä ei enää ole, kuitua sentäs.

Mitä saisi olla @Rikhard ?

02.06.2021 14:53:33
#468546 [+-] Piilota Suosittele

>>468543 vihreä lisukesalaatti sisälsi melkolailla samat rehut, kuin mitä tuohon pellille meni, lisäksi kurkkua sekä valkosipuli-oliivi-salaattijuustoa ja siemensekoitusta :) Luulis sieltä jotai vitamiinia ja hivenainetta tarttuneen.

[ 6 viestiä | ]