@antimateria kuviin en jaksanu keskittyä sekä lautaselta ois pitäny ottaa parempi kuva mutku mä kerkesin syömään kaiken sitä ennen :D Tää on kyl #hässäkkä mut hyvää tuli!
Eli siis kanaa marinaadis pannulle, aurajuustoa jalopeniksiä ja pilkottu valkosipuli, sit se saatana kastike, wokkivihannekset ja kanaliemikuutio. Sitte paistelin perunat eriksee ja lisäsin vielä sinappi grillisalaattia kylkeen. Sit vaa tomsu ja kurkke poikki ja pinoon
>>752886 Tälläses kokkaukses on se paras, että ens kerralla tietää mitä tehä toisin. Houkuttelevamman näkösen tosta sais varmasti, jos perunat ois omassa ja hässäkkä omassa kupissa. Sekä tomaatti ja kurkut omassaan
[
6 viestiä
|
]
⭰
hämBööga
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Iltapalaa
Flat iron steak ja lisukkeet
Palasta
Pihvi
Carnivore aamupala
Jonen grilli mätöt
piiras
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Pizzaa
Vammainen aamupala
Ruokapornoa
Kanaa ja juurekseja
Nyt maistuu tämmönen mättö
Spydäriä
Ruokea
Bravuuri
Master Chef illallinen
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret