Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 100 Medioita 507

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

hämBööga hämBööga
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Iltapalaa Iltapalaa
Flat iron steak ja lisukkeet Flat iron steak ja lisukkeet
Palasta Palasta
Pihvi Pihvi
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
Jonen grilli mätöt Jonen grilli mätöt
piiras piiras
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Pizzaa Pizzaa
Vammainen aamupala Vammainen aamupala
Ruokapornoa Ruokapornoa
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
Nyt maistuu tämmönen mättö Nyt maistuu tämmönen mättö
Spydäriä Spydäriä
Ruokea Ruokea
Bravuuri Bravuuri
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
Kebua taas Kebua taas
 232 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.26 MB, 1 tiedosto
10.05.2026 12:00:13
[ + 2 - | ]

Kanaa saatana kastikkeessa

[87916] [nimnts.jpg] [1.26 MB] [1576x4027] [] []
nimnts.jpg

hässäkkä

 · 

ruoka

(403)
10.05.2026 12:02:03 | 12:07:07
#752814 [+-] Piilota Suosittele

@antimateria kuviin en jaksanu keskittyä sekä lautaselta ois pitäny ottaa parempi kuva mutku mä kerkesin syömään kaiken sitä ennen :D Tää on kyl #hässäkkä mut hyvää tuli!

Eli siis kanaa marinaadis pannulle, aurajuustoa jalopeniksiä ja pilkottu valkosipuli, sit se saatana kastike, wokkivihannekset ja kanaliemikuutio. Sitte paistelin perunat eriksee ja lisäsin vielä sinappi grillisalaattia kylkeen. Sit vaa tomsu ja kurkke poikki ja pinoon

10.05.2026 19:13:24
#752891 [+-] Piilota Suosittele

>>752886
Tälläses kokkaukses on se paras, että ens kerralla tietää mitä tehä toisin. Houkuttelevamman näkösen tosta sais varmasti, jos perunat ois omassa ja hässäkkä omassa kupissa. Sekä tomaatti ja kurkut omassaan

[ 6 viestiä | ]