Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 148 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Makamös Makamös
No joo, Long Chili Cheese No joo, Long Chili Cheese
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Nistipata Nistipata
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
iltapalani iltapalani
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa? Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Lattiapizza Lattiapizza
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
damn that's a bread damn that's a bread
tein tämmöstä matoruokaa tein tämmöstä matoruokaa
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
kana riisi hässäkkä munalla kana riisi hässäkkä munalla
Yö mätöt Yö mätöt
 171 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto
27.06.2026 14:00:18
[ + 1 | ]

Loimulohen ukkeli myi lohta

[88949] [tiedosto.jpg] [0.39 MB] [1605x1088] [] []
tiedosto.jpg

loimulohi

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

kaljaa

(38)  · 

karjalanpiirakka

27.06.2026 14:11:59
#759658 [+-] Piilota Suosittele

>>759655
Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät

27.06.2026 14:56:53 | 14:57:51
#759670 [+-] Piilota Suosittele

>>759669
Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D

27.06.2026 15:22:04
#759676 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 No tuo pitäisi todella nähdä. :D

3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D

27.06.2026 16:47:10
#759682 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 Vähän samantyyppinen kundi oli kans aikoinaa Välivainion(neekeripakastimes asuvat tietää) K-raudalla myymässä kärkkäreitä ja lihapiirakoita mutta oli vaan kalju.

[ 11 viestiä | ]