>>759655 Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät
>>759669 Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D
3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D
>>759670 Vähän samantyyppinen kundi oli kans aikoinaa Välivainion(neekeripakastimes asuvat tietää) K-raudalla myymässä kärkkäreitä ja lihapiirakoita mutta oli vaan kalju.
[
11 viestiä
|
]
⭰
Makamös
No joo, Long Chili Cheese
Juuh elikkä...
Keittiön löytö 2
Nistipata
Maistuis varmaan sullekkin
Söinköhän silmillänu
Yön läskeilyt
Sokkarin kebab
iltapalani
Maissi-Kanalasagne
Onko tarpeeksi mureaa deli-nautaa?
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Lattiapizza
Royal Fusion keittopizza
Kermainen (ja tulinen) tonnikalarisotto
damn that's a bread
tein tämmöstä matoruokaa
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Pihviä ja muuta
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija