Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA
Pena Pena
SDP SDP
Lensi kahvit nenästä 🤣 Lensi kahvit nenästä 🤣
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
Veronika Honka Veronika Honka
Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan! Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan!
SIIS MIKÄ SIIS MIKÄ
Meemi Meemi
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
Ihana ja älykäs Suvi Ahonen Ihana ja älykäs Suvi Ahonen
Heh Heh
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
Hallitus. Hallitus.
lolmao lolmao
Vegan activists Vegan activists
Ja miten sitten kävikään.. Ja miten sitten kävikään..
Jauhotus Jauhotus
poliitikot poliitikot
Sanna on isänmaallisesti suuntautunut. Sanna on isänmaallisesti suuntautunut.
Nousi 0,70€, että no joo.. Nousi 0,70€, että no joo..
sankari sankari
Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa? Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa?
Brooklynin ampuja. Ullatus. Brooklynin ampuja. Ullatus.
 145 näyttökertaa, 9 viestiä, 8.91 MB, 2 tiedostoa
28.04.2026 21:22:56
[ + 3 | ]

Valot päällä, ketään ei kotona

[87726] [tiedosto_1.mp4] [4.89 MB] [1280x720] [70.78s] [] []
[87725] [tiedosto_2.mp4] [4.02 MB] [1280x720] [53.96s] [] []

sofia virta

(9)
28.04.2026 21:43:29
#751238 [+5] Piilota Suosittele

Jokaiselta mamujärjestöltä pitäisi jatkossa saada selvitys mihin vittuun ne rahat tungetaan ja kaikki kuitit julkisiksi mitä paskaa on ostettu ja kenelle.

29.04.2026 17:01:41
#751290 [+-] Piilota Suosittele

>>751238
Tossa tilanteessa samanlailla työttömille ja muille tuensaajille pitäs olla samat säännöt jotta se menee läpi. Myös kauppakuitit paljonko olet ostanu kaljaa mikä vaikuttaa tukiin

29.04.2026 17:04:49
#751291 [+-] Piilota Suosittele

>>751287
Tosin rydman ryssi tossa kun puhu kokoajan päälle, myös juontajan päälle vaikka se huomautteli jolloin puolet sen puheesta jäin päällekkäis puhumisen varjoon. Vaikka sillä oli asiaa niin sen ois kannattanu artikuloida se vähän eri tavalla

29.04.2026 17:15:39
#751293 [+-] Piilota Suosittele

>>751292
Tossa vaan tulee eteen se, että lain on oltava tasapuolinen eikä syrjivä. Tän takia mä en usko, että pelkästään mamuja kohtaan menis läpi koska ihmisoikeus jne asiat. Loppjen lopuks se koskis palkansaajiakin, mutta jossain pitää kulkea raja mikä on sun yksityistä elämää ja mikä kuuluu kelalle. Tämän vuoksi niin sullakin kuin sillä mamulla pitää olla samat säännöt mitä asioita susta voidaan tutkia tai mitä tietoja kela voi susta vaatia.

Yksityisyyden suoja on kuitenkin sen verta vahvassa asemassa, etten usko läkimuutoksen menevät läpi joka sallis totaalikontrollin sun tilitiedoista sekä varsinkin käteisen ja muiden veikkaustilien yms käytöstä. Sekä jos päätät tilata ulkomailta viinaa tai missä nettiosotteissa sä käyt runksii kullitytöille ?

Vaikka kela työttömiltä kyseleekin paljon, ei senkään valtuudet ole rajattomat

29.04.2026 17:26:25 | 17:26:41
#751295 [+-] Piilota Suosittele

>>751294
No siis, sen mä ymmärrän kyllä mut lain muuttaminen sellaiseks ois vaan liian hankalaa. Ellei keksi jonkun hyvän verukkeen sille. Esimerkiks siltä ajalta kun ne on turvapaikanhakijoita niin ne on tarkkailussa tai jotain. Jotain sellasta ehkä. Vaikee sanoo miten se pykälä menis

02.05.2026 14:46:27
#751651 [+-] Piilota Suosittele

>>751291
Sekä halveksiva tyyli millä hän puhuu kuin pikku lapselle. Toki hänellä on pointtinsa jonka ymmärrän, mutta kuinka sen saattaa ulos muiden korville niin sillä tyyillä on merkitystä. Tai joku haloo maa kutsuu käsien heiluttelua voi käyttää baarissa kun tingataan pubivisassa oikeasta vastauksesta, mutta ei ministeri suorassa lähetyksessä. Toisaalta tämä koko juttu puhutteli kuitenki täysin heidän äänestäjiää, kuten näiden klippien tänne jakaminen osoittaa. Suurin osa sitten komppaa suu vaahdossa eivätkä ymmärrä mistään mitään.

Video taas on tarkoitushauin esim maininnalla Yle laskee mikrfonin nollaan varsinki kun tiedämme, et tilassa on varmaan puolen kymmentä mikkiä jotka ei ole nollassa.

[ 9 viestiä | ]