Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 809 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vihreät Vihreät
Uusi poruķka uudet kujeet! Uusi poruķka uudet kujeet!
05:39 -> 12-v suojaraja 05:39 -> 12-v suojaraja
Ne erot.. Ne erot..
ampumahiihto rasismia? ampumahiihto rasismia?
Demarit, yrittäjien puolella.. Demarit, yrittäjien puolella..
Sebun kaljat Sebun kaljat
Jollekin uutinen, täyspäisille ei. Jollekin uutinen, täyspäisille ei.
Teksti-tv 14.9.2022 s.103 Teksti-tv 14.9.2022 s.103
Propagandaa Propagandaa
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
Marin🤣 Marin🤣
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Järjen jättiläiset! Järjen jättiläiset!
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Alex Jones Ding Dong Alex Jones Ding Dong
Kari tiesi Kari tiesi
Black Lives Matter Exposed! Black Lives Matter Exposed!
Putinin trollin äkykkyys osa 476 Putinin trollin äkykkyys osa 476
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Jordan Klepper - Takes On the Million MAGA March Jordan Klepper - Takes On the Million MAGA March
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name Redskins Owner Caves To Leftist Mob Decides To Change Team Name
Alkon tj. Alkon tj.
 387 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.34 MB, 2 tiedostoa
06.04.2025 20:24:19
[ + 0 | ]

Iikka ja Riikka

[79942] [tiedosto_1.jpg] [0.11 MB] [1170x762] [] []
tiedosto_1.jpg
[79941] [tiedosto_2.jpg] [0.23 MB] [1200x1600] [] []
tiedosto_2.jpg

miina

(16)  · 

iikka kivi

(24)  · 

riikka purra

(59)  · 

psykoosi

(71)  · 

mielisairaus

(55)
06.04.2025 20:35:26
#691160 [+5] Piilota Suosittele

Eikä yllätys mitään muuta kuin syyllistämistä tarjolla.
Kertoo sitten kanssa, että miten tuo naapuri pysäytetään kun kerran
luukkua piti ruveta aukomaan.

Kyllä siellä facen puolellakin muutama varmasti maksettu mielensäpahoittaja
parin aidon sekopään kanssa iltalehden otsikon allakin oli itkemässä, miten
tämä on paha marjastajille ja mahdollisesti humanitääriselle porukalle.

Ikäänkuin noilla vatipäillä olisi kuvitus että kumpaakaan tapahtuu sodanaikana...

06.04.2025 21:19:23 | 21:20:50
#691183 [+2] Piilota Suosittele

jos se sota hävitään niin ei siellä ole mitään suomalaisia siviilejä sen jälkeen
kummassakaan tapauksessa ei varmaan tee isoo käytännön eroo onko sielä suomalaisten jättämiä miinoja vai pelkästään niitä toisia

06.04.2025 21:48:09
#691190 [+3] Piilota Suosittele

Nykyaikasissa miinoissa on kyllä jo paikantimet mihin ne on laitettu, niin ihan joka miina voidaan kerätä sieltä pois kun niitä ei enää tarvita.

[ 6 viestiä | ]