Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia
Persun psykoosi Persun psykoosi
Jee! Jee!
Parempia ihmisiä Parempia ihmisiä
Marx Marx
Taas Jussi oli oikeassa. Taas Jussi oli oikeassa.
Hiluigi Clintonelli Hiluigi Clintonelli
Vasemmiston jäsen.. Vasemmiston jäsen..
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
Keheenköhän tämäkin propaganda puree Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Vasemmisto ja Nato. Vasemmisto ja Nato.
Puoluueton media osa 55543. Puoluueton media osa 55543.
DoZentti. Twitter on "suojattu" :D DoZentti. Twitter on "suojattu" :D
Ano Turtiainen - vittu mikä pelle Ano Turtiainen - vittu mikä pelle
Vasemmiston älykkyys.. Vasemmiston älykkyys..
Sannan flow haahuilut Sannan flow haahuilut
Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua
Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille Joni Baidee lähtee nyt aamusavuille
Vasemmisto - Minttu Koponen Vasemmisto - Minttu Koponen
Perussuomalaiset. Perussuomalaiset.
Uusi poruķka uudet kujeet! Uusi poruķka uudet kujeet!
Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
Bilesannuli on ihminen Bilesannuli on ihminen
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
 371 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.17 MB, 2 tiedostoa
01.04.2025 05:41:00
[ + 2 | ]

Demarit vetää taas satasella seinään

[79852] [tiedosto_1.jpg] [0.09 MB] [1080x1080] [] []
tiedosto_1.jpg
[79851] [tiedosto_2.jpg] [0.08 MB] [1080x1080] [] []
tiedosto_2.jpg

ilmari nurminen

 · 

sdp

(559)  · 

arabia

(8)  · 

mutiainen

(67)  · 

allah

(57)
01.04.2025 05:44:45
#690272 [+4] Piilota Suosittele

Nää runkkarit vääntää uugabuugakielellä vaalimainoksia ja pörrää mutiaislähiöissä kiertelemässä ääniä keräämässä. Samaan aikaan julistavat, että persut, eli hallitus, on pilannu kaiken tässä maassa ja vasta siinä vaiheessa ku on moskeija 50 metrin välein niin voidaan ruveta puhumaan terveestä yhteiskunnasta.

Tää jälkimmäinen siis viittaa teille juttuja lukemattomille siihen, että vihreet vaatii että jokaisesta ikkunasta koko maassa pitää näkyä x-määrä puita ja viheralueet xx-metrin päässä ulko-ovesta. Sitte tää sama sakki ihmettelee, että miks niille nauretaan, on naurettu ja tullaan nauramaankin. Mein Kampf eikun siis Mein Gott!

[ 2 viestiä | ]