Ois kyllä ihan jeppis, jos rokottamattomat voitaisiin jotenkin eristää ihmisistä, mutta ei kovinkaan todennäköinen skenaario. Koronapassia en enää halua nähdä käytössä vaikkapa baareihin tjms. mutta terveydenhuoltoon se pitäisi saada.
[
15 viestiä
|
]
⭰
Toimittajat.
Faktaa.
Pillupuhelin taas äänessä
Keskusta myös 🤣
Äänestä persua
Vain elämää.
Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Iiris
Lievä persufobia akalla.
Aatu elää ikuisesti! Niemals kapitulieren!
Sanna taas kärähti valehtelusta.
HYVÄÄ HUOMENTA
Saksa!
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.