Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 833 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

No niin... No niin...
Uuninpankkopoika Uuninpankkopoika
Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣 Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia? Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia?
Galluppeja. Galluppeja.
Persu näkee tummaihoisen ihmisen Persu näkee tummaihoisen ihmisen
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
Onk tää se antifalla töissä oleva? Onk tää se antifalla töissä oleva?
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Oops.. Oops..
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Käteinen Käteinen
Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa? Mitä PS muka on saanut aikaan hallituksessa?
Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Ryssät on sotarikollisiakin. Ryssät on sotarikollisiakin.
jotain yhteistä jotain yhteistä
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois! Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Vihiriät Vihiriät
Denmari, totta kai. Denmari, totta kai.
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
 819 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
06.09.2022 09:21:25
[ + 2 | ]

Fatim diarra

[67232] [304767508_401117032173452_7862266961079298888_n.jpg] [0.07 MB] [640x1385] [] []
304767508_401117032173452_7862266961079298888_n.jpg

fatim diarra

(15)  · 

neekeri

(1402)  · 

somali

(105)  · 

vihreä

(53)  · 

ituhippi

(6)  · 

kommunisti

(91)  · 

läski

(489)  · 

7 oltermannia

 · 

aamupalaksi

 · 

simpanssi

(61)  · 

apina

(178)  · 

merirosvo

(14)  · 

alshabaab

 · 

terroristi

(102)  · 

polkupyörä varas

06.09.2022 14:21:55
#597234 [+3] Piilota Suosittele

ennen tommoset läskit oli huumorikuvissa tai naurettava läskinä leffassa/tv sarjassa. saivat siitä rahaa. nykyään ne yököttää jokapaikassa. al bundy sai kärsiä noista kenkäkaupassaan ja nyt me kaikki muut jokapuolella.

06.09.2022 18:33:18
#597278 [+1] Piilota Suosittele

Tälle ei runkata Lieksassakaan.

Saisi lähteä tämä vihapuheen, rasismin ja miesvihan edustaja pois Suomesta johonkin hänelle mukavampaan maahan.

[ 6 viestiä | ]