Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 840 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

sinun lompakkosi sinun lompakkosi
Yle propagandaa taas 25. Yle propagandaa taas 25.
Jussi taas. Jussi taas.
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Persut Persut
Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua
Aatu Aatu
Shillä lhailla! Shillä lhailla!
"Kulttuurimarxismi" "Kulttuurimarxismi"
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️ Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️
Marin ja vaaleanpunainen pantteri Marin ja vaaleanpunainen pantteri
likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️ likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️
Persu-meemejä Persu-meemejä
Iiris taas ding dong Iiris taas ding dong
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois! Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Politiikka tiivistettynä Politiikka tiivistettynä
Tytti ❤️ Tytti ❤️
Jussin kirjoitus. Jussin kirjoitus.
Vihreät ja ei korruptoituneisuus Vihreät ja ei korruptoituneisuus
Resitance Resitance
fatim diarrhea fatim diarrhea
Social Justice Warriors Social Justice Warriors
Väyrynen Väyrynen
Kärnä kurmottaa.. eiku.. Kärnä kurmottaa.. eiku..
 609 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto
06.09.2022 09:11:55
[ + 7 - | ]

Pakkotyö

[67230] [305696360_396042315934953_6945916383840162762_n.png] [0.62 MB] [1000x1000] [] []
305696360_396042315934953_6945916383840162762_n.png

pakkotyö

 · 

sdp

(559)  · 

sanna marin

(322)  · 

hoitajat

06.09.2022 16:54:55
#597253 [+5] Piilota Suosittele

>>597229 Miten olis kehitysapu nollaan ikuisesti? Velkaantuvalla valtiolla ei ole varaa lapioida rahaa ulkomaille. Sitten joskus tulevaisuudessa jos velat on maksettu pois ja budjetti on ylijäämäinen... Vähennetään verotusta ja edelleen jätetään neekerit hoitamaan omat asiansa.

06.09.2022 17:57:49
#597266 [+2] Piilota Suosittele

Miljardeja ja miljardeja lapioidaan muualle.

Aikoinaan minä jopa fanitin suomessa tehtäviä asioita vaikka maksoivatkin paljon. Nyt niitä ei tehdä suomessa ja maksavat paljon. Vain tyhmä hankkii juttunsa suomesta. Minä en hanki. Murto-osalla saan EU-alueelta tuotteita suomen hinnoista. Toki kaikkiin tämä ei päde, mutta erittäin moneen asiaan.

[ 3 viestiä | ]