>>597229 Miten olis kehitysapu nollaan ikuisesti? Velkaantuvalla valtiolla ei ole varaa lapioida rahaa ulkomaille. Sitten joskus tulevaisuudessa jos velat on maksettu pois ja budjetti on ylijäämäinen... Vähennetään verotusta ja edelleen jätetään neekerit hoitamaan omat asiansa.
Aikoinaan minä jopa fanitin suomessa tehtäviä asioita vaikka maksoivatkin paljon. Nyt niitä ei tehdä suomessa ja maksavat paljon. Vain tyhmä hankkii juttunsa suomesta. Minä en hanki. Murto-osalla saan EU-alueelta tuotteita suomen hinnoista. Toki kaikkiin tämä ei päde, mutta erittäin moneen asiaan.
[
3 viestiä
|
]
⭰
sinun lompakkosi
Yle propagandaa taas 25.
Jussi taas.
Iloisesti eteenpäin
Persut
Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua
Aatu
Shillä lhailla!
"Kulttuurimarxismi"
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦♂️
Marin ja vaaleanpunainen pantteri
likka kivi taas aivopieree 🤦♂️
Persu-meemejä
Iiris taas ding dong
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!