Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 826 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Oho, taas marinaa.. Oho, taas marinaa..
Kjäh kjäh 😁 Kjäh kjäh 😁
Heh Heh
söi haravan söi haravan
Galluppeja. Galluppeja.
Kun joku ivailee Puolan kustannuksella Kun joku ivailee Puolan kustannuksella
Kommarit Kommarit
Biden servaa Trumpetin Biden servaa Trumpetin
Näistä kuoriutui julkisia fasisteja. Näistä kuoriutui julkisia fasisteja.
Espoo Espoo
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
Haudalle kusija Haudalle kusija
likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️ likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️
Suattaa olla repo - Antifantti julistaa Suattaa olla repo - Antifantti julistaa
Nii! Nii!
neekerit saa turpaansa neekerit saa turpaansa
Ylen kaksinaismoralismi. Ylen kaksinaismoralismi.
Suomen media 🤦‍♂️ Suomen media 🤦‍♂️
Pelon lietsonta Pelon lietsonta
Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä Meijän tiimi jyrää! Suvakit imee persettä
Ei meillä ole korruptiota... Ei meillä ole korruptiota...
Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut
VKN, 2. Varapuheenjohtaja. VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
Kappas, taas Sanna vähän uudisti lakeja.. Kappas, taas Sanna vähän uudisti lakeja..
 592 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
28.08.2022 19:02:25
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 28.08.2022.

Ja miten sitten kävikään..

[66993] [20220828_181725.jpg] [0.22 MB] [1088x1399] [] []
20220828_181725.jpg

perussuomalaiset

(81)  · 

taas oikeassa

28.08.2022 20:42:36 | 20:43:07
#595709 [+4] Piilota Suosittele

>>595700
Ketään sormella osottamatta, toi uutinen on 2019 KAUAN ennen ukrainan sotaa vitun ääliö >.> Taas olet näemmä kekkulin persettä nuolemassa.

28.08.2022 23:04:53
#595735 [+7] Piilota Suosittele

Ja vihreät ovat kynsin ja hampain vastustaneet ydinvoimaa ja olleet poikkiteloin kaikkeen ydinvoimaan liittyvässä.

Jos vihreät olisi heitetty Afrikkaan tai Lähi-Itään jo vuosikymmeniä sitten, meillä ei todennäköisesti olisi sähköongelmia tällä hetkellä, vaan energiaa olisi yli oman tarpeen ja sitä myytäisiin ulos. Hanhikiveäkin jarruteltiin turhaan liian pitkään. Nyt kun Rosatom haluttiin Hanhikiveltä pois, pitäisi kiireen vilkkaa olla jo sopimusten tekemiset käynnissä toisen rakentajan kanssa. Sen sijaan lausunnot ovat olleet aivan toisen suuntaisia, vaikka tämän hetken tilanne näyttää, kuinka äärettömän tärkeätä energiaomavaraisuus on. Ja sitä ei tulla Suomessa aurinkovoimalla saavuttamaan ja jos sitä tavoitellaan "tuulimyllyillä", jouduttaisiin tekemään merkittävää luonnontuhoa kaatamalla metsiä tuulivoimapuistoille ja niiden huoltoreiteille ja sähkölinjastoille. Uutta lisäydinvoimaa. Heti.

[ 10 viestiä | ]