Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sannan arvopohjat. Sannan arvopohjat.
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa. Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.
Onk tää se antifalla töissä oleva? Onk tää se antifalla töissä oleva?
Vähän demaria iltaan. Vähän demaria iltaan.
söi haravan söi haravan
Sanna on isänmaallisesti suuntautunut. Sanna on isänmaallisesti suuntautunut.
Jollekin uutinen, täyspäisille ei. Jollekin uutinen, täyspäisille ei.
Vihreiden logiikka Vihreiden logiikka
Yle propagandaa taas 17. Yle propagandaa taas 17.
Sanna Sanna
Vaalimainos Vaalimainos
Äärioikeisto ja muutama kuva. Äärioikeisto ja muutama kuva.
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Politiikka kuvia Politiikka kuvia
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
Vasemmisto sairaus Vasemmisto sairaus
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Tynkkynen ja Prinsessa Tynkkynen ja Prinsessa
Memuja Memuja
Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
Lemmy Lemmy
Mielenosoitus Mielenosoitus
Missä BLM? Missä BLM?
Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️ Saramo ja 67 miljardia 🤦‍♂️
 613 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto
26.08.2022 01:42:24
[ + 4 | ]

Taas Marin aiheutti uuden kohun!

[66937] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [688x716] [] []
tiedosto.jpg

sanna marin

(322)  · 

sauli niinistö

(51)
26.08.2022 02:22:46
#595227 [+2] Piilota Suosittele

Voidaako tämä julkasu todeta niin että Sannan fanitkin haluaa et pitäydytää viihdeuutisissa, eikä vaa mennä niihi asiakysymyksii, koska sit vast epäedustavaks meneeki?

26.08.2022 03:11:33 | 03:14:15
#595231 [+1] Piilota Suosittele

>>595227
Kenukalla on tauti, mutta Kenukka ei välitä. Sokea fanitus kun pääsee valloilleen niin siinä ei auta minkäänlaiset faktat enää sen jälkeen. "Yhy yhy, persut rakastaa Jussia!" No ei rakasta. Asia kuin asia on kyettävä käsittelemään puolueettomasti faktoihin perustuen, mutta Santerot ja Kenut ei semmoseen rationalismiin suostu lähtemään. Koskee myös Jumia sekä nakua ja kaikkia muitakin autisteja jotka on silmät sirrillään pili tanassa aina kun näkee idolinsa/vihakkinsa uutisissa. Pellejä koko sakki. Älykäs ihminen kykenee näkemään idoliensakin virheet (puhumattakaan omistaan), mutta ei nää sankarit. Ei missään nimessä. Ku pällireservi riittää nippa nappa keharirajan ylittymisestä niin ollaan niin polleita ja "nokkelia" että muut saa aina hävetä.

[ 2 viestiä | ]