Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

vastuunpakoilu vastuunpakoilu
Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla.. Luottamus poliisin voi ehkä rakoilla..
Vähän demaria iltaan. Vähän demaria iltaan.
Persut Persut
Hyvin pissishallitus vetää. Hyvin pissishallitus vetää.
Koulut voidaan avata Koulut voidaan avata
Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään Natsisaksa on ihan helvetin iso nykyään
Orpo Orpo
Femakolla oli vaikeaa 😢 Femakolla oli vaikeaa 😢
Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen! Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!
Donald Trump - It Is What It Is (REMIX) Donald Trump - It Is What It Is (REMIX)
Suursilakan kootut 🤣 Suursilakan kootut 🤣
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Kekkonen takaisin! Kekkonen takaisin!
Vihreät ja "tiede" 🤣 Vihreät ja "tiede" 🤣
Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella
Ongelmia. Ongelmia.
likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️ likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️
Hallitus 2. Hallitus 2.
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
Toiset huolehtii taas ulkomaista.. Toiset huolehtii taas ulkomaista..
Tilastot? Tilastot?
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
 613 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto
26.08.2022 01:42:24
[ + 4 | ]

Taas Marin aiheutti uuden kohun!

[66937] [tiedosto.jpg] [0.28 MB] [688x716] [] []
tiedosto.jpg

sanna marin

(322)  · 

sauli niinistö

(51)
26.08.2022 02:22:46
#595227 [+2] Piilota Suosittele

Voidaako tämä julkasu todeta niin että Sannan fanitkin haluaa et pitäydytää viihdeuutisissa, eikä vaa mennä niihi asiakysymyksii, koska sit vast epäedustavaks meneeki?

26.08.2022 03:11:33 | 03:14:15
#595231 [+1] Piilota Suosittele

>>595227
Kenukalla on tauti, mutta Kenukka ei välitä. Sokea fanitus kun pääsee valloilleen niin siinä ei auta minkäänlaiset faktat enää sen jälkeen. "Yhy yhy, persut rakastaa Jussia!" No ei rakasta. Asia kuin asia on kyettävä käsittelemään puolueettomasti faktoihin perustuen, mutta Santerot ja Kenut ei semmoseen rationalismiin suostu lähtemään. Koskee myös Jumia sekä nakua ja kaikkia muitakin autisteja jotka on silmät sirrillään pili tanassa aina kun näkee idolinsa/vihakkinsa uutisissa. Pellejä koko sakki. Älykäs ihminen kykenee näkemään idoliensakin virheet (puhumattakaan omistaan), mutta ei nää sankarit. Ei missään nimessä. Ku pällireservi riittää nippa nappa keharirajan ylittymisestä niin ollaan niin polleita ja "nokkelia" että muut saa aina hävetä.

[ 2 viestiä | ]