Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Sinfoniaa 😁 Sinfoniaa 😁
Sananvapaus.. Sananvapaus..
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
Pari kuvaa 3 Pari kuvaa 3
Tämä selittää kaiken... Tämä selittää kaiken...
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Demokratia vs ryssä. Demokratia vs ryssä.
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
Trump ja twitter Trump ja twitter
Paavo Pyhä Paavo Pyhä
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
Intian kosto Intian kosto
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Suursilakan kootut 🤣 Suursilakan kootut 🤣
Käsi ylös jos yllättyi Käsi ylös jos yllättyi
Alex Jones Ding Dong Alex Jones Ding Dong
Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois! Ajetaan loputkin rikkaat täältä vit.. vissiin pois!
Make America Sane Again Make America Sane Again
I Was Fired From Vice Magazine I Was Fired From Vice Magazine
Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣 Vasurin älykkyys 🤣🤣🤣
Suomalaiset on rasisteja Suomalaiset on rasisteja
ryppyreijän_ritarin homostelut ryppyreijän_ritarin homostelut
Kela Kela
 675 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.67 MB, 2 tiedostoa
16.08.2022 08:16:54
[ + 6 - | ]

Hyvin meni taas 🤦‍♂️

[66573] [20220816_081442.jpg] [0.31 MB] [1080x1922] [] []
20220816_081442.jpg
[66572] [20220816_081446.jpg] [0.36 MB] [1288x2048] [] []
20220816_081446.jpg

sunniva

 · 

kirjasto

(8)  · 

sdp

(559)  · 

de gröna

(124)  · 

vihreät

(423)  · 

suvakit

(201)  · 

vasurit

(20)  · 

maanpetturit

 · 

neekerit

(111)  · 

somput

 · 

somalit

(5)  · 

hiekkaneekerit

(18)  · 

neekereitä lisää

(18)  · 

nekrut

(8)  · 

kunta kinte

(20)  · 

raiskaajat

 · 

loiset

(16)  · 

kelan tuet

 · 

ähläm sähläm

 · 

aziz

 · 

neekeri

(1401)  · 

yöntimot

 · 

pyörävarkaat

 · 

urban dindu

(36)  · 

dindu nuffin

(20)  · 

we wuz kangz

(7)  · 

blm

(181)  · 

ei neekerit osaa

 · 

lukea kirjoja

 · 

pyyhkivät vaan

 · 

paskaisen

 · 

perseensä

16.08.2022 09:20:02
#592363 [+6] Piilota Suosittele

Oli yllätys, että kirjasto jossa yleisesti pitää käyttäytyä ja olla hiljaa. Antaa lukurauha. Mutta kun äläwäwäläbä tulee paikalle, rauha on poissa. Sama äläwäwäläbä käy bussissa, metrossa, steissillä. Missä tahansa missä äläwäwäläbä on, siellä kuuluu huutoa ja mekastusta.

16.08.2022 09:21:50
#592364 [+4] Piilota Suosittele

Nuorisotoiminta. Nuorisotalo. Missä ne ovat nykyään? Siellä voi hangailla ja touhuta yhdessä. Kirjasto ei ole sellainen paikka. Nooo, mikä minä olen siihen mitään sanomaan. Kun kirjastot halutaan tuhota niin näin se käy.

16.08.2022 13:41:14
#592389 [+3] Piilota Suosittele

No ei ne pelkät "nuoriso"laumat täällä kirjastoissa häiriköi.
Täällä säästettiin ja lopetettiin kirjasto vahtimestarien paikat, nyt on jouduttu ostamaan vartijapalvelut kun narkomaanit ja sekakäyttäjät käyttävät kirjastoa ja sen vessoja oleskelutiloina missä voi meluta/sikailla kunnes vartija joskus tulee paikalle rauhoittamaan tai häätämään sakin hetkeksi pois.
"Nuoriso" puolestaan väittelee yleensä lukusalissa tai sohvalooseissa tyyliin "ÄHLÄM WÄHLÄM ABU BAKIR! Mulla hassah ummah. ABUBAKIR KHELEM MUSSAH HARIM! HASSAN, JALLAJALLA!" ja tätä kuulee & näkee koko päivän aamusta iltaan jos viitsii tai jaksaa seurata kyseistä toimintaa.
Toki lisä mausteena on vielä 2 töttöröö olevaa likkaa jotka kiertelee siellä kerjäämässä 5€ bussilippuun / ruokaan / kissanruokaan jne.

16.08.2022 18:03:41
#592435 [+1] Piilota Suosittele

Minun puolesta menkööt sinne jos se estää heitä laiskottelemasta ja häiriköimästä keskustassa jossa joudun välillä käydä.

Kirjastosta tuli netin myötä aika liki tarpeeton.

[ 6 viestiä | ]