Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Biden Biden
Tytti ❤️ Tytti ❤️
Paleface on natsi t. elokapina Paleface on natsi t. elokapina
Ryssät on sotarikollisiakin. Ryssät on sotarikollisiakin.
Sanna taas kärähti valehtelusta. Sanna taas kärähti valehtelusta.
Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta Lisää otteitta Talmudista, juutalaistan pyhästä kirjasta
päästä se lavuaari sisään päästä se lavuaari sisään
Politiikkaa Politiikkaa
Nii! Nii!
Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Trump ja twitter Trump ja twitter
Me naiset Me naiset
neekerit saa turpaansa neekerit saa turpaansa
Alkon tj. Alkon tj.
Hutisalo 🤣 Hutisalo 🤣
Muutama kuva 29. Muutama kuva 29.
Milloin pyydetään hevoselta anteeksi? Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?
sanna kukkarossa sanna kukkarossa
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
05:39 -> 12-v suojaraja 05:39 -> 12-v suojaraja
Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen. Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen.
Muutama kuva 24. Muutama kuva 24.
Kansan edustaja Kansan edustaja
 507 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
17.05.2022 20:21:43
[ + 3 | ]

Sanaa anteroille.

[64466] [20220517_202059.jpg] [0.07 MB] [625x784] [] []
20220517_202059.jpg

sanna marin

(322)
17.05.2022 21:25:39 | 21:26:10
#571792 [+1] Piilota Suosittele

>>571779

Miten se on valehtelua, että elää poliittisen tilanteen mukaan? Olsiko pitänyt väen vängällä yrittää estää natojäsenyyttä kun ei olisi vaihtanut näkemystään tilanteen muututtua?

17.05.2022 21:27:43
#571795 [+-] Piilota Suosittele

>>571744 Kyllä tuo sinunki itku alkaa olla jo aika säälittävää

>>571779 Normaalia noissa piireissä. Tavjaki kerto olevansa vankka NATOn kannattaja. Tosin puoli tuntia eduskunnan äänestyksen jälkeen

17.05.2022 21:53:04
#571805 [+-] Piilota Suosittele

>>571800 joojoo ulise lisää. Enempää en lähde keskustelemaan koska ei ole tarvetta. Olen ollut naton kannalla hetikö venäjä hyökkäsi ukrainaan ja niin monet muutkin. Oikeastaan jälkiviisaana meijän ois ollu pitäny liittyä jo ysärillä. Mutta haluttiin pitää matalaa profiilia ettei venäjä suuttuisi. Nyt sillä ole enään mitään merkitystä. Tää on niin päivän selvää että tuntuu että koitat väkisin itkeä tota demokratiaa jota ennen taisit jopa haukkua jos oikein muistelen.

17.05.2022 22:28:21 | 00:17:19
#571817 [+-] Piilota Suosittele

Höhhöö! Kekkuli ei ymmärrä mikä ero on henkilökohtaisella mielipiteellä ja tietyn ajallisen hetken tilanteen kuvaamisella. Pääministeri ei ole aiemmin kertonut omaa kantaansa, mutta on kertonut miten todennäköistä liittyminen olisi.

18.05.2022 09:24:06
#571861 [+-] Piilota Suosittele

Valheilla on tätä maata johdettu pitkään. Valheilla johtajat saavat sitä itseään lisää.

Eli valehtelu kannattaa jo oman edun vuoksi.

18.05.2022 09:50:31
#571865 [+-] Piilota Suosittele

>>571862
Kyllä muuten on. Silloin kun äänestettiin tämä yhden pellehermannin syytesuojan purkamisesta. Tynkkynen lässytti siitä kuinka syytesuojan poistamista puoltavat yrittävät murentaa perustuslakia. Vaihtoehtoisesti kyse saattoi myös olla tietämättömyydestä joka olisi aika hämmentävää, että meillä tosiaan olisi näin tyhmä yksilö eduskunnassa. Perustuslaissa kun on ihan oma kohtansa syytesuojan poistamisesta äänestämiselle, eli silloinen toiminta oli täysin perustuslain mukaista.

[ 15 viestiä | ]