Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 888 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Herlin Herlin
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Vasemmiston älykkyys.. Vasemmiston älykkyys..
Kehari idiootti suvakki Kehari idiootti suvakki
Pettynyt Panu Pettynyt Panu
Timppa taas päissään kirjottelee Timppa taas päissään kirjottelee
Paras aprillipila tähän asti. Paras aprillipila tähän asti.
Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh! Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh!
Niinku sillee tosi fiksu tiätsä? Niinku sillee tosi fiksu tiätsä?
Morjensta pojat. Morjensta pojat.
ken on hulluin ken on hulluin
Nyt on taas viimesen päälle aivopieru Nyt on taas viimesen päälle aivopieru
VKN, 2. Varapuheenjohtaja. VKN, 2. Varapuheenjohtaja.
Upeaa, mahtavaa! Upeaa, mahtavaa!
Sinfoniaa 😁 Sinfoniaa 😁
Ministerit B-Studiossa Ministerit B-Studiossa
Sofia Virta - vihreät Sofia Virta - vihreät
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut
Itiksen jättimäinen mielenosoitus Itiksen jättimäinen mielenosoitus
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Kapitalismi ei toimi Kapitalismi ei toimi
Li Andersson Li Andersson
 764 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.1 MB, 1 tiedosto, 29.03.2022 12:34:27
[ + 8 - | ]

Hallitus.

[63163] [20220329_123244.jpg] [1.1 MB] [3865x2477] [] []
20220329_123244.jpg

29.03.2022 13:15:54
#559216 [+5] Piilota Suosittele

Sen viikonlopun kolmannen viinapullon ja viikon seitsemännen tupakka-askin voi olla ostamatta. Säästyy ruokaan ja laskuihin jo huomattavasti rahaa.

29.03.2022 14:56:59
#559242 [+1] Piilota Suosittele

>>559216

Röökiä en käytä. Juomatt, tavarat, komponentit ulee pääosin suoraan ulkomailta. Siltikään eläminen on liian kallista suomessa. Nyt olen miettinyt myös ruokaostelun siirtämistä suoraan ulkomaille.

29.03.2022 15:28:03
#559257 [+4] Piilota Suosittele

>>559243 Niin ja ainahan voi hakea hurstilta tai muista ruokajaoista ilmaista ruokaa.
Tosin ei ainakaan hursti saanut euroakaan avustusta valtiolta tai esim.veikkaukselta, sen sijaan romani kulttuurin yhdistykset, somali yhdistykset, suomen kurdien yhdistys ja monet muut "ihme & kummat" saa valtion tukea + kaupungin tukea esim.ilmaiset toimitilat tms + veikkaukselta toiminta rahaa.

29.03.2022 15:56:52 | 15:57:01
#559272 [+-] Piilota Suosittele

Ajatellaanpa vaikka että ilmaista rahaa olisi kansalle tarjolla 0,5 miljardia. Viiden miljoonan ihmisen kesken jaettuna tämä tekee satasen per asukas. Hieno homma! Kyllä tuolla satasella jo elintaso kohoaa. Laitetaanko tilille tammikuussa vai vasta jouluna?

29.03.2022 16:07:54
#559276 [+6] Piilota Suosittele

>>559272

Ajatellaan, että 5 miljoonan kansa jakelee yli Miljardi euroa ulkomaille. Ottaa lainaa ja myy omaisuuttansa. tehtaita, firmoja, patentteja ulkomaille. Ottaa muiden maiden puolesta velkaa. Vähentää kokoajan hoidon määrää niin terveydenhoidossa kuin mielenterveydessäkin.

Hieno homma. Kyllä tuolla Miljardilla eurolla saataisiin välittömästi sairaanhoito, mielenterveys, sekä se kauan parjattu vanhustenhoito kuntoon kertarytinällä.

Eikun mielummin jatkamme samalla linjalla, jossa kansalaisilta nyhdetään yhä enemmän ja enemmän ulkomaita varten.

29.03.2022 18:03:00
#559307 [+6] Piilota Suosittele

Emma ja Sanna ovat nykypäivän yli varojensa eläviä teinityttöjä - edelleen, vaikka ikää on tullut.

Halutaan esittää olevansa varakkaampia ja menestyvämpiä kuin ollaankaan. Velkaa, vippejä... poseerataan, mainostetaan, esitetään menestyjää merkkivaatteilla, -koruilla ja muilla merkkituotteilla.

Ongelma on se, että he eivät tee sitä pelkästään omilla rahoillaan, vaan myös Suomen rahoilla. Uskottelevat, että Suomi on rikas maa ja täällä menee todella hienosti ja kyllä on rahaa jakaa toisille - jotka ovat todellisuudessa rikkaampia.

29.03.2022 18:17:02
#559309 [+1] Piilota Suosittele

>>559276
Siitä huolimatta median miljoonilla ei ole mitään merkitystä kansakunnan hyvinvointiin. Eli media on puhdasta propagandaa.

Toinen juttu on sitten väitteesi siitä, että miljardilla saataisiin sairaanhoito, mielenterveys ja vahustenhoito kuntoon kertarytinällä. Ei saataisi. Miljardi on em kuluissa pipanoita.

[ 14 viestiä | ]