Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

DoZentti taas 🤣 DoZentti taas 🤣
Virheiden ämmäkaartin mainos Virheiden ämmäkaartin mainos
Stea Stea
DoZentti. Twitter on "suojattu" :D DoZentti. Twitter on "suojattu" :D
Vasemmisto ja Nato. Vasemmisto ja Nato.
Yle Yle
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️ Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️
Sote kusetus ja Leevin logiikka Sote kusetus ja Leevin logiikka
Feminismi Feminismi
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Politiikkanappula osa 778 Politiikkanappula osa 778
Perus Ryssä hengailua. Perus Ryssä hengailua.
Me naiset Me naiset
Jotain outoa.. Jotain outoa..
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
sinun lompakkosi sinun lompakkosi
Ydinasenappini nytkähtelee! Ydinasenappini nytkähtelee!
Politiikkaa, muttei erotiikkaa Politiikkaa, muttei erotiikkaa
Jokainen mamu on lottovoitto Jokainen mamu on lottovoitto
Politiikkaa ja Vittuilua Politiikkaa ja Vittuilua
Pääministeri instituutio Pääministeri instituutio
Jussi Halla-aho pormestariksi Jussi Halla-aho pormestariksi
Veispuukin Jutku Veispuukin Jutku
 626 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto
21.03.2022 14:49:20
[ + 3 - | ]

VOI SAAT..

[62904] [Screenshot_20220321-134840_Twitter.jpg] [0.48 MB] [1080x1306] [] []
Screenshot_20220321-134840_Twitter.jpg

kehitysapu

(7)  · 

hallitus

(111)
21.03.2022 15:24:49
#557501 [+-] Piilota Suosittele

Vastuu on heitä äänestäneillä kansalaisilla. Demokratiassa vastuu on äänestäjillä. Onneksi en ole näitä äänestänyt joten vastuu ei ole minun.

21.03.2022 15:46:27
#557511 [+6] Piilota Suosittele

Ei riitä että oman maan ilmastotoimet käy kalliiksi vaan meidän pitää maksaa myös muiden maiden viulut. Mitä vittusaatanaperkelettä?

21.03.2022 16:19:06
#557514 [+2] Piilota Suosittele

ei mee enää jakeluun tää hulluus. hallitus helvettiin ja uudet vaalit. 5 horon tekeleet on pahempia kuin mikään muu ikinä.

21.03.2022 16:50:39 | 16:51:30
#557519 [+3] Piilota Suosittele

>>557502 Kyllä ja jokainen auttakoon omasta pussisstaan, eikä muiden pusseista. Valtion tehtävä ei ole toimia punaisen ristin kaltaisena apujärjestönä. Ovat varkaita ja huijareita ja pitävät suurimman osan rahoista itsellään.

[ 7 viestiä | ]