Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Hallitus suorittaa Hallitus suorittaa
Orpo Orpo
Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki Halla-aho samaa mieltä kuin Paavo Arhinmäki
Ruotsin lähiövertailua Ruotsin lähiövertailua
Jauhotus Jauhotus
Nousi 0,70€, että no joo.. Nousi 0,70€, että no joo..
Vasemmisto sairaus Vasemmisto sairaus
Koulut voidaan avata Koulut voidaan avata
Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia? Ottaako Suomen johtaja tytöt Ruotsista mallia?
Julkinen Kärkkäinen. Julkinen Kärkkäinen.
herkkä joulunäytelmä herkkä joulunäytelmä
Lisää Sannaa Lisää Sannaa
Neekerit viihtyy koulussa Neekerit viihtyy koulussa
Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse
Lipsuti lupsis nuol nuol! Lipsuti lupsis nuol nuol!
Aatu Aatu
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
MINÄMINÄMINÄMINÄ MINÄMINÄMINÄMINÄ
Sipilän tiedotus Sipilän tiedotus
Vihreät 2014/2021 Vihreät 2014/2021
Vapauden (Ryssän) liitto Vapauden (Ryssän) liitto
Että näin Että näin
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
Arvatkaa oikea versio! Arvatkaa oikea versio!
 626 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto
21.03.2022 14:49:20
[ + 3 - | ]

VOI SAAT..

[62904] [Screenshot_20220321-134840_Twitter.jpg] [0.48 MB] [1080x1306] [] []
Screenshot_20220321-134840_Twitter.jpg

kehitysapu

(7)  · 

hallitus

(111)
21.03.2022 15:24:49
#557501 [+-] Piilota Suosittele

Vastuu on heitä äänestäneillä kansalaisilla. Demokratiassa vastuu on äänestäjillä. Onneksi en ole näitä äänestänyt joten vastuu ei ole minun.

21.03.2022 15:46:27
#557511 [+6] Piilota Suosittele

Ei riitä että oman maan ilmastotoimet käy kalliiksi vaan meidän pitää maksaa myös muiden maiden viulut. Mitä vittusaatanaperkelettä?

21.03.2022 16:19:06
#557514 [+2] Piilota Suosittele

ei mee enää jakeluun tää hulluus. hallitus helvettiin ja uudet vaalit. 5 horon tekeleet on pahempia kuin mikään muu ikinä.

21.03.2022 16:50:39 | 16:51:30
#557519 [+3] Piilota Suosittele

>>557502 Kyllä ja jokainen auttakoon omasta pussisstaan, eikä muiden pusseista. Valtion tehtävä ei ole toimia punaisen ristin kaltaisena apujärjestönä. Ovat varkaita ja huijareita ja pitävät suurimman osan rahoista itsellään.

[ 7 viestiä | ]