Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
Yle propagandaa taas 5. Yle propagandaa taas 5.
Ensi keväänä.. Ensi keväänä..
Veronika Honka Veronika Honka
Nyt arpajaisiin raus raus! Nyt arpajaisiin raus raus!
Puheenjohtaja tentissä puhuttua.. Puheenjohtaja tentissä puhuttua..
Sdp:n nuordementiaosasto esittää Sdp:n nuordementiaosasto esittää
Vasemmisto Vasemmisto
Osmo prkle.. Osmo prkle..
FUCKIN' DRAUMPFFfF FUCKIN' DRAUMPFFfF
Keskusta myös 🤣 Keskusta myös 🤣
Laura ja Leo - Mediamonsteri Laura ja Leo - Mediamonsteri
Taas mennään!3 Taas mennään!3
Honkasalo, kaksinaismoralismi Honkasalo, kaksinaismoralismi
the way forward the way forward
Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista
Sano ei Sano ei
Paavo presidentiksi! Paavo presidentiksi!
Monesko riittää? Monesko riittää?
Demari Demari
Ihanan puolueeton vaalitoimitsija. Ihanan puolueeton vaalitoimitsija.
Nyt tulee rahaa. Nyt tulee rahaa.
Dosentti 🤦‍♂️ Dosentti 🤦‍♂️
Thicc Marin Thicc Marin
 472 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
21.03.2022 08:04:20
[ + 4 | ]

Ei meillä ole korruptiota...

[62891] [20220321_070352.jpg.png] [0.07 MB] [616x693] [] []
20220321_070352.jpg.png

korruptio

(19)  · 

vittu sä oot tyh

21.03.2022 08:07:26
#557434 [+-] Piilota Suosittele

4700e/kk lastensäätiössä??? Oon luullu että ne on osittain vapaaehtoistyötä. Mjaa no eipä yllätä että huijausta tuokin.

21.03.2022 08:11:15
#557436 [+-] Piilota Suosittele

Oikeistolainen unelma. Jos oltaisiin vuosien varrella enemmän äänestetty vasemmistoa, totakin palkkaa oltaisiin jo kohtullisettu vuosia sitten, eikä koko härdelliä olisi tullut

21.03.2022 08:26:26 | 08:26:51
#557440 [+-] Piilota Suosittele

Pedofiilit hakeutuvat aina töihin tällaisiin paikkoihin koska pääsevät sielä parhaiten käsiksi lapsiin, ja ihmiset osaa vähiten epäillä jotain lapsisäätiötä sellaisesta toiminnasta

21.03.2022 23:13:31
#557620 [+-] Piilota Suosittele

Mää en anna penniäkään organisaatioille jotka ei käytä niitä käytännössä lyhentämättömänä hädän alasille. Esimerkiksi veteraanikeräyksiin ei lähde enää jeniäkään eikä millekkään kusetuspuljulle jonka johtajat nauttii aivan tolkuttomista palkoista alemmista piruista puhumattakaan. Suomalainen ku antaa kympin niin siitä menee varmaan 9 euroa kaiken vitun maailman välikäsille ja se yks euro sitten jaetaan ulkomaalasten välikäsien ja logistiikan kans. Siitä saattaa sitten mennä 10 centtiä saatana itte asiaan jos sitäkään. Veteraanirahastollaki taitaa olla miljoonaomasuus vaikka isänmaan oikeita sankareita on enää kourallinen tai puolikas enää jälellä. Oisivat saatana jakanee ne rahat sillon ku ois vielä voineet nauttia niistä etes jotenki. Nyt ne fyffet menee siihen, että joku korealainen neekeri palkataan köyttämään ne sänkyihin ja vaihtamaan vaipat kerran viikossa.

22.03.2022 00:33:17
#557636 [+-] Piilota Suosittele

Lasten eteen annettujen varojen varastaminen on todella vanha ajatus. Eihän sitä muuten sijaisperheeksi pääsisikään.

[ 7 viestiä | ]