Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Persuja ei saa kritisoida Persuja ei saa kritisoida
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
Jatkosodan syy - Operatsia Groza Jatkosodan syy - Operatsia Groza
Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa. Eli tunsi ja kaveerasi ISIS-terroristien kanssa.
Jokainen mamu on lottovoitto Jokainen mamu on lottovoitto
No niin... No niin...
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Taas Jussi oli oikeassa. Taas Jussi oli oikeassa.
Janne M. Korhonen Janne M. Korhonen
Pillupuhelin taas äänessä Pillupuhelin taas äänessä
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Resitance Resitance
Toiset huolehtii taas ulkomaista.. Toiset huolehtii taas ulkomaista..
Mitä vittua? Mitä vittua?
Iiris. Iiris.
E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!! E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!!
hyvä vastaus hyvä vastaus
Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on Valitettavasti kaikki eivät ole saman arvoisia. Ali-ihmisiä on
Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua! Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua!
Lisää Sannaa Lisää Sannaa
Trump ja Kim Trump ja Kim
Politiikkaa Politiikkaa
likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️ likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️
Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️ Keskusta, kansalaisen asialla 🤦‍♂️
 472 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto
21.03.2022 08:04:20
[ + 4 | ]

Ei meillä ole korruptiota...

[62891] [20220321_070352.jpg.png] [0.07 MB] [616x693] [] []
20220321_070352.jpg.png

korruptio

(19)  · 

vittu sä oot tyh

21.03.2022 08:07:26
#557434 [+-] Piilota Suosittele

4700e/kk lastensäätiössä??? Oon luullu että ne on osittain vapaaehtoistyötä. Mjaa no eipä yllätä että huijausta tuokin.

21.03.2022 08:11:15
#557436 [+-] Piilota Suosittele

Oikeistolainen unelma. Jos oltaisiin vuosien varrella enemmän äänestetty vasemmistoa, totakin palkkaa oltaisiin jo kohtullisettu vuosia sitten, eikä koko härdelliä olisi tullut

21.03.2022 08:26:26 | 08:26:51
#557440 [+-] Piilota Suosittele

Pedofiilit hakeutuvat aina töihin tällaisiin paikkoihin koska pääsevät sielä parhaiten käsiksi lapsiin, ja ihmiset osaa vähiten epäillä jotain lapsisäätiötä sellaisesta toiminnasta

21.03.2022 23:13:31
#557620 [+-] Piilota Suosittele

Mää en anna penniäkään organisaatioille jotka ei käytä niitä käytännössä lyhentämättömänä hädän alasille. Esimerkiksi veteraanikeräyksiin ei lähde enää jeniäkään eikä millekkään kusetuspuljulle jonka johtajat nauttii aivan tolkuttomista palkoista alemmista piruista puhumattakaan. Suomalainen ku antaa kympin niin siitä menee varmaan 9 euroa kaiken vitun maailman välikäsille ja se yks euro sitten jaetaan ulkomaalasten välikäsien ja logistiikan kans. Siitä saattaa sitten mennä 10 centtiä saatana itte asiaan jos sitäkään. Veteraanirahastollaki taitaa olla miljoonaomasuus vaikka isänmaan oikeita sankareita on enää kourallinen tai puolikas enää jälellä. Oisivat saatana jakanee ne rahat sillon ku ois vielä voineet nauttia niistä etes jotenki. Nyt ne fyffet menee siihen, että joku korealainen neekeri palkataan köyttämään ne sänkyihin ja vaihtamaan vaipat kerran viikossa.

22.03.2022 00:33:17
#557636 [+-] Piilota Suosittele

Lasten eteen annettujen varojen varastaminen on todella vanha ajatus. Eihän sitä muuten sijaisperheeksi pääsisikään.

[ 7 viestiä | ]