Marin on kyllä oikeassa siinä että Uusnatsi Navalny pitää vapauttaa. Onhan se nyt perseestä jos ei venäjällä saa Ku Klux Klan asu päällä uhata ampua juutalaisia ja ählämeitä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Olennaisin neekerioppi
Honkasalo, kaksinaismoralismi
Hoitajat
Suomi suorittaa.
SDP uusi logonsa!
Ruotsin lähiövertailua
Persu-meemejä
Pena
Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua..
Ei ollutkaan persuvastaista
Äärioikeisto on pahin..
Luottamus poliisiin kasvaa?
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä