Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 838 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Every Blog If Trump Loses the Election Every Blog If Trump Loses the Election
Emma Emma
Kuka onkaan näiden takana? Miksi? Kuka onkaan näiden takana? Miksi?
Junssi jauhottaa jälleen Junssi jauhottaa jälleen
Amatitaito. Amatitaito.
Galluppeja. Galluppeja.
Iiris Iiris
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Syökää paska rokotteenne Syökää paska rokotteenne
Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä
Kerta kiellon päälle Kerta kiellon päälle
Viherpiipertäjät asialla :D Viherpiipertäjät asialla :D
Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat Jospa Nordinin fanittajat lopulta hahmottaisivat
jotain yhteistä jotain yhteistä
Vapauden (Ryssän) liitto Vapauden (Ryssän) liitto
Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle Suvakki sivuuttaa ja kitisee t. Yle
Sanna Sanna
Frumppi rakentaa muurin yay! Frumppi rakentaa muurin yay!
Teksti-tv 14.9.2022 s.103 Teksti-tv 14.9.2022 s.103
I Was Fired From Vice Magazine I Was Fired From Vice Magazine
Lemmy Lemmy
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
Kari. Kari.
Hallitus suorittaa Hallitus suorittaa
 591 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto
12.02.2022 14:35:39
[ + 4 - | ]

Yle

[61652] [20220212_133518.jpg] [0.35 MB] [1500x1500] [] []
20220212_133518.jpg

yleisradio

(64)
12.02.2022 15:12:52
#547124 [+6] Piilota Suosittele

Jännä että Ylellä on kyllä huomattu että liiallinen määrä suomalaisia on ilmastolle tuhoisaa mutta ei osata laskea että joka matusta tulee osa tätä ongelmaa ku ne pääsee Suomeen.

12.02.2022 15:16:33
#547125 [+3] Piilota Suosittele

eikös joku laskenu että pelkästään hengittämällä intialaiset tuottaa hiilidioksiidia enempi ku koko suomen päästöt yhteensä ....

12.02.2022 20:40:47
#547181 [+3] Piilota Suosittele

No se kyllä on totta, että lapsettomuus on toiseksi paras hiilineutraali teko. Breivik puolestaan alensi ihmisen aiheuttamaa hiilijalanjälkeä jo reippaammin.

13.02.2022 00:01:12
#547265 [+-] Piilota Suosittele

meitä ei ole liikaa sen takia että me tehdään liikaa lapsia vaan sen takia että me eletään liian pitkään
määrä romahtaa ennenpitkää koska ei tässä sentään ikuisia olla ja lapsiluku on ollut alle 2.1 jo 60-luvulta alkaen
vinksahtanut ikärakenne sen sijaan aiheuttaa jo nyt ongelmia joista tulee ylitsepääsemättömiä jo kauan sitä ennen
jos nyt yritettäisiin tehdä niitä lapsia niin maassa olisi nuoriakin ihmisiä vielä parinkyt vuoden päästä

13.02.2022 04:16:15
#547309 [+1] Piilota Suosittele

Yle on ilmastonäkökulmasta oikeassa. Jokainen syntymättä jäänyt lapsi on ilmastotavoitteille voitto.

Mutta vain ilmastotavoitteille, ja oletuksella, ettei korvata tuonnilla.

13.02.2022 14:54:39
#547366 [+-] Piilota Suosittele

>>547333 Eipä ollu! 😜 Sinun kannattais levittää hakualuetta, sinä tiedät sanat, vähäinen kyky loogiseen ajatteluun vain estää laulamasta. Ja sitä paitsi olen tainnut jo kertoa kuka olen, sie vain oot liian tyhämi ymmärtämään. 😉

[ 14 viestiä | ]