Marin on kyllä oikeassa siinä että Uusnatsi Navalny pitää vapauttaa. Onhan se nyt perseestä jos ei venäjällä saa Ku Klux Klan asu päällä uhata ampua juutalaisia ja ählämeitä.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Populismin lyhyet jäljet..
The Left wants to abolish the Police....does the Black community
Ja miten sitten kävikään..
Vasemmiston jäsen..
MoonTv
Yhy yhy yh yh yhy yhyy
ryppyreijän_ritarin homostelut
Hutisalon hutiretket
Pakollinen meemi.
Iiris.
Otto Meri, ihmisten ystävä
Memuja
Äärioikeisto on pahin..
Feminismi
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä
Kielletyt aseet
Shillä lhailla!
Samariinin ajatukset
Demarit, yrittäjien puolella..
Thicc Marin
Ainoa oikea vastaus ryssälle
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto