Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Olet murhaaja Olet murhaaja
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Legendaarista Legendaarista
Vasemmisto ja Nato. Vasemmisto ja Nato.
Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata Siis niinku mä en jaksa yh väärä kysymys ei ole kivaa vastata
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
Sipilän tiedotus Sipilän tiedotus
Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi? Tahdotko tämän päättämään turvallisuudestasi?
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Böö! Karkki vai kepponen nekrut? Böö! Karkki vai kepponen nekrut?
Onk tää se antifalla töissä oleva? Onk tää se antifalla töissä oleva?
Suomen media 🤦‍♂️ Suomen media 🤦‍♂️
Valta Kuuluu Kremlille - Oulu Valta Kuuluu Kremlille - Oulu
Haittasuomalaisten rikollisuus Haittasuomalaisten rikollisuus
Yle propagandaa taas 4 Yle propagandaa taas 4
Fatim diarra Fatim diarra
Uuninpankkopoika Uuninpankkopoika
Sananvapaus.. Sananvapaus..
Thicc Marin Thicc Marin
2 på gonget 2 på gonget
Vihreät ja ei korruptoituneisuus Vihreät ja ei korruptoituneisuus
Ripulia ahdistaa Ripulia ahdistaa
sanna ei ummarra sanna ei ummarra
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
 274 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
13.11.2021 13:33:36
[ + 0 | ]

Vapaus, veljeys ja fasismi. Viva La France!

[58458] [9875875.jpg] [0.08 MB] [550x550] [] []
9875875.jpg

13.11.2021 14:07:23 | 14:10:32
#515829 [+-] Piilota Suosittele

>>515817 Ai Yhdysvallat vapautti ranskan omilta vallankumouksellisiltaan? Sielähän saa siis ihan vapaasti olla homo nyt! Jess! Mahtava saavutus! Kiitos urheat sankarini! <3

13.11.2021 16:15:48 | 16:16:20
#515863 [+-] Piilota Suosittele

>>515858 Kyllä mä tajusin että se meni täysin ohi aiheesta. Vitsakimppu oli Rooman hallitsijoiden tunnus. Kaikki Euroopan valtakunnat fanittivat Roomaa ja käyttivät tuota fasistisymbolia. Kommunistit tekivät siitä epämuodikasta sata vuotta sitten.

13.11.2021 16:19:38
#515867 [+-] Piilota Suosittele

>>515864 Aivan me eletään vapaassa euroopassa ja mulla on vapaus olla Natsifani, joten suksi helvettiin urpo. Sinä oot itse diktaattori ja autoritaristi.

16.11.2021 05:13:28
#517733 [+-] Piilota Suosittele

Lelunatsi täällä uhoaa, vaikka paskoi housuunsa, kun piti vastata sanoistaan.
Natsit pistäisi tuollaisen sivarin uuniin.

[ 13 viestiä | ]