Näin siinä kävi. Parempi Suomi on tulossa. Velkojat repivät ja riipivät kansalaisia. Menot lisääntyy, tulot vähenee, bussilinjoja lakkautetaan. Palveluita lakkautetaan, verot nousevat.
Inhimillinen ja parempi Suomi.
Kenelle?
[
8 viestiä
|
]
⭰
Tulkaa suvakit ja vihervasurit ihan millon vaan koittaa.
Bidenin hallinnon juutalaiset
Hs propagandaa
Enemmän veroja vai pienemmät palkat?
Vaalitulos
Yle propagandaa taas 4
Hyvin pissishallitus vetää.
Sipilän tiedotus
Halla ja Biden
The Left wants to abolish the Police....does the Black community
Boomeri 🤣
GOD EMPERIOR
Veronmaksaja.
Kehari
Sairasta paskaa
Sanna fanklub kiihtyy 🤣
Kepu lupaa
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto