Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 842 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O Eihän me nyt voittoja laiteta potilashoidon edelle :O
Sekoomus ja välikysymys Sekoomus ja välikysymys
Vihreiden älykkyys osa 445. Vihreiden älykkyys osa 445.
Neekerin NATO ulinat Neekerin NATO ulinat
Tarina Tarina
Demarit vetää taas satasella seinään Demarit vetää taas satasella seinään
Mahtava uusi keksintö... Mahtava uusi keksintö...
Orpo Orpo
Shillä lhailla! Shillä lhailla!
VKK Kesäkokous VKK Kesäkokous
Virgin voting Virgin voting
Näin alkoi ja noin loppui.. Näin alkoi ja noin loppui..
Halla-aholla on asiaa Halla-aholla on asiaa
Kumpi parempi? Kumpi parempi?
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Heh Heh
Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa? Arvatkaa mitä tää pääkallo tarkottaa?
Demokratia vs ryssä. Demokratia vs ryssä.
Suomessa ei ole kulttuuria Suomessa ei ole kulttuuria
Meemi Meemi
Tynkkynen ja jauhojengi Tynkkynen ja jauhojengi
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Uskonto Uskonto
Vasemmisto. Vasemmisto.
 608 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
04.03.2022 12:57:54
[ + 4 - | ]

Desantti uikuttaa 🤣

[62370] [20220304_115709.jpg] [0.08 MB] [960x677] [] []
20220304_115709.jpg

04.03.2022 15:21:20
#552248 [+1] Piilota Suosittele

Hupaisa loppulause herralla. Tuskin on lopettamassa. Miksei joku joka tietää missä se asuu käy tuikkaamassa sille pesäpallomailaa perseeseen? No, eihän mielisairaita saa kiusata.

04.03.2022 16:45:14
#552259 [+-] Piilota Suosittele

>>552252 Olaf Scholz ilmoitti tänään että Suomi on aivan liian homo ja velkainen kelvatakseen NATO jäseneksi. Suomella ei näyttäisi olevan varaa NATO:n jäsenmaksuun.

05.03.2022 04:03:20 | 04:03:49
#552451 [+-] Piilota Suosittele

Totuus ei pala tulessakaan, eikä sitä tarvitse suojella vankeustuomioiden uhalla. Ei holokaustia, eikä ryssälän ryssimistä.

[ 11 viestiä | ]