Täti pähkinä Täti pähkinä
Persut Persut
valo kaari valo kaari
You look beta You look beta
Pirates of prosciutt Pirates of prosciutt
Ric flashing cock used Ric flashing cock used
Iltapala Iltapala
360 no scope 360 no scope
Nuuskamulkkunen Nuuskamulkkunen
Mairea kissa Mairea kissa
Käsistään kätevä Käsistään kätevä
Kissa ja käärme Kissa ja käärme
Elmeri saatana Elmeri saatana
300 apua 300 apua
mielenosoitukset mielenosoitukset
Funny how? Funny how?
Ruma huora, en panis Ruma huora, en panis
Nerokkuus ja ählämit samassa viestissä Nerokkuus ja ählämit samassa viestissä
Raju pillu Raju pillu
Seinessä uinnin jälkeen Seinessä uinnin jälkeen
Pilkillä Pilkillä
Super apustaja Super apustaja
Teiden kusipää Teiden kusipää
Nuuskamulkkunen Nuuskamulkkunen
 483 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.37 MB, 6 tiedostoa, 15.10.2021 02:40:56
[ + 4 | ]

6 kiihoittavaa kuvaa

[57431] [tiedosto-1.jpg] [0.05 MB] [526x515] [] []
tiedosto-1.jpg
[57430] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [526x828] [] []
tiedosto-2.jpg
[57429] [tiedosto-3.jpg] [0.04 MB] [526x793] [] []
tiedosto-3.jpg
[57428] [tiedosto-4.jpg] [0.04 MB] [512x640] [] []
tiedosto-4.jpg
[57427] [tiedosto-5.jpg] [0.12 MB] [960x918] [] []
tiedosto-5.jpg
[57426] [tiedosto-6.jpg] [0.05 MB] [521x720] [] []
tiedosto-6.jpg

politiikka

(102)  · 

hulluus

(26)  · 

autismi

(46)
16.10.2021 21:34:16
#508581 [+-] Piilota Suosittele

>>508522
No vittuako nää sitten varailet ja tilailet näitä multa täällä? Sitäpaitti unohit huutaa JONO. Myyn ne sitte jollekki toiselle hintaan 599,67€ niin jäät puille paljaille. Vituttaako?

17.10.2021 20:30:59
#508774 [+1] Piilota Suosittele

>>508688
Mitä vittua sitten? Jos lupaan tehä sulle yhen kolmen hinnalla niin eikö se ny saatana oo jo sopiva vastaantulo meikäläiseltä, mitä hä? t. jokainen firmajohtaja maassa

22.10.2021 15:16:27
#509697 [+-] Piilota Suosittele

>>508996
Kaivettava turve uusiutuu 1mm per vuosi jos sitä siis kaivetaan samalla keskimäärin. Ymmärrän turvenuijien traktoriprotestin hyvin.

Ainut kortti jota voivat käyttää monessakin kohtaa, on uusiutuvan energian (jota turve on ja sitoo vielä lisää hiilidioksidia kun kaivettaessa pääsee kasvamaan) tuotannon teknologian myynti ulkomaille, joka ulkoistetaan sitten sekin.

Onneksi iso osa kansasta ymmärtää järjettömyyden, mutta ei suurin osa.

07.11.2021 21:21:02
#514008 [+-] Piilota Suosittele

>>513139
Niin niin, sehän kaivetaan koko Suomen suot yhdellä kertaa.

Minä menen huomenna hoitamaan metsää, vai annanko tuulenkaatamien lahota paikalleen?

Suomeen tarvitaan aidosti vihreä puolue.

[ 12 viestiä | ]