Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Yle propagandaa taas 8. Yle propagandaa taas 8.
Mahtava uusi keksintö... Mahtava uusi keksintö...
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
Eu Eu
Desantti uikuttaa 🤣 Desantti uikuttaa 🤣
Trudeau. Trudeau.
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa? Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa?
E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!! E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!!
verkkouutiset verkkouutiset
Iikka ja Riikka Iikka ja Riikka
Sanna taas suorittaa 🤣 Sanna taas suorittaa 🤣
Sdpkin putinin puolue. Sdpkin putinin puolue.
Huutista 🤣 Huutista 🤣
Vihreät 🤡 Vihreät 🤡
Paavo 🤦‍♂️ Paavo 🤦‍♂️
Väyrynen Väyrynen
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
Sananvapaus.. Sananvapaus..
Tietovisa Tietovisa
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
 767 näyttökertaa, 12 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
08.09.2020 03:22:06
[ + 2 | ]

BLM Riot Turns Into MAGA YMCA Dance Party


maga

(61)  · 

ymca

08.09.2020 14:26:07
#385463 [+-] Piilota Suosittele

>>385402
Mä käytän mun lempparipaitaa hyvin usein. Siinä lukee Suomi-Finland, on leijonalogo (Suomen vaakuna), ja myös vähän pienemmällä Suomen lippu hihassa. En ole kuitenkaan rasisti. Se on vaan hyvä ja komea paita.

08.09.2020 20:08:04
#385543 [+-] Piilota Suosittele

>>385478
Onko isänmaallinen sama kuin törkeä natsi-rasisti joka sytyttää tupakkansa koraanilla tai tooralla? Joskus jopa, voi hirvitys, sateenkaarilipulla!!?

08.09.2020 22:40:55
#385646 [+-] Piilota Suosittele

>>385463
Minunki lempi takki on ALPHA MA-1 ja hihassa suomenlippu. kenkinä käytän maihareita ihan siksi kun ne on tukevat ja pitävät hyvin liukkaammissaki olosuhteissa. Housuina maastohousut tai farkut ja paitana useimmin tumma huppari jollaki logolla. Kivat päällä ja helppo liikkua. Hattuna sään mukaan sukellusvenepipo tai verikauha.

En silti ole rasisti, mutta muut silti haluavat niin luulla. Tykkään vaan pukeutua rennosti...

[ 12 viestiä | ]