Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 829 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Onk tää se antifalla töissä oleva? Onk tää se antifalla töissä oleva?
Sairasta paskaa Sairasta paskaa
jauhot unohtu jauhot unohtu
Demarien älykkyys 🤦‍♂️ Demarien älykkyys 🤦‍♂️
Politiikkaa ja Vittuilua Politiikkaa ja Vittuilua
Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich Kaarle Suuri. Saksa-Ranskan ensimmäinen keisari. Eka Reich
Puheet ja teot. Puheet ja teot.
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Marin🤣 Marin🤣
Jauhotus Jauhotus
suuri luottamuskysely suuri luottamuskysely
Biden Biden
Hutisalo ding dong! Hutisalo ding dong!
Alex Jones Ding Dong Alex Jones Ding Dong
Tynkkynen ja Prinsessa Tynkkynen ja Prinsessa
Persu-meemejä Persu-meemejä
Vihreiden älykkyys osa 445. Vihreiden älykkyys osa 445.
Nyt arpajaisiin raus raus! Nyt arpajaisiin raus raus!
Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle! Abortti on lapsen uhraamista Molochille ja saatanalle!
Miljonäärivero Miljonäärivero
Kirurgit Kirurgit
Kikki Mauste öyh möyh Kikki Mauste öyh möyh
Soteuudistus. Soteuudistus.
Mitä vittua? Mitä vittua?
 545 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto
09.10.2021 10:01:48
[ + 3 - | ]

Ihana Sanna ❤

[57251] [Screenshot_20211008-220724_Twitter.jpg] [0.48 MB] [1079x1319] [] []
Screenshot_20211008-220724_Twitter.jpg

sanna

(126)  · 

seiska

(10)
09.10.2021 10:16:05
#506708 [+10] Piilota Suosittele

Sanna tekee kyllä tietyt asiat kunnolla.
*Kun annetaan lainarahaa ulkomaille, annetaan kunnolla!*
*Kun otetaan velkaa, otetaan kunnolla!*
*Kun leikataan poliisin, puolustusvoimien ja rajavartioston budjetista, leikataan kunnolla!*
*Kun syödään aamupalaa muiden piikkiin, niin sitä syödään kunnolla 300€... eiku 850€ eikäku... no kunnolla!*
*Kun vastataan puuta heinää ikävään kysymykseen, sitä puhutaan kunnolla puuta heinää ja paskaa!*

09.10.2021 12:34:02
#506730 [+1] Piilota Suosittele

Sanna varmaan vetoaa osaan kansasta lähtemällä mukaan tämmöiseen naistenlehtihömppään mutta samalla vieraannuttaa aika monia. Populismia se on tähtien kanssa tanssiminenkin. Joidenkin mielestä se on ok kun semmoinen viihde on niin ”harmitonta” mutta minusta tyhmyys ja sivistymättömyys ei ole lainkaan harmitonta vaan kaiken pahan alku ja juuri.

[ 7 viestiä | ]