Mites nyt suu PANNAAN hapsi_? Mites nyt suu PANNAAN hapsi_?
Yllätyksettömyys Yllätyksettömyys
Tule pomppimaan t. Shrek Tule pomppimaan t. Shrek
lääh puuh lääh puuh
LOL retard xD LOL retard xD
Plöö? :p :3 Plöö? :p :3
I love this post :3 I love this post :3
Hieno bändi Hieno bändi
kiire,kiire,kiire.. kiire,kiire,kiire..
kosken vain vähän :3 kosken vain vähän :3
Ihana nainen Ihana nainen
Verkkokauppa.comin inventaario Verkkokauppa.comin inventaario
mmmmm mmmmm
japanilainen mäkkärimainos japanilainen mäkkärimainos
Silmistä tunnistaa Silmistä tunnistaa
puhuva poni puhuva poni
Pörröinen ja lämpöisä Pörröinen ja lämpöisä
Hyvä siitä varmaan tulee.. Hyvä siitä varmaan tulee..
Kuka rasvasi nakkini?! Kuka rasvasi nakkini?!
Kukko kiekuu Kukko kiekuu
Fuck bictes Fuck bictes
Näkyy olevan... Näkyy olevan...
The♂Gaywitness ♂ The♂Gaywitness ♂
Moi :) Moi :)
 545 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 08.10.2021 11:40:27
[ + 2 | ]

Kaksinaismoralismi osa 445.

[57219] [Screenshot_20211008-113949_Samsung_Internet.jpg] [0.75 MB] [1079x1960] [] []
Screenshot_20211008-113949_Samsung_Internet.jpg

aktiivimalli

(6)  · 

vasemmisto

(216)
08.10.2021 12:21:15
#506496 [+-] Piilota Suosittele

Kaksinaismoralismipa hyvinkin, nimittäin Sipilän mallissa oli se erona että jos työtön ei työllisty niin työttömyysturva lakkautetaan. Tuossa uudessa mallissa työttömän pitää hakea työpaikkoja tai tukea leikataan / lyhyt karenssi.

08.10.2021 12:21:39 | 12:22:16
#506497 [+-] Piilota Suosittele

Pällit ei taas ymmärrä eroa. Perskeko hallituksen ehdotus vaan ruoski työttömiä. Tämä malli antaa mahdollisuuden. Sipilän mallissa oli myös työvelvoite, mitä tässä ei ole

08.10.2021 13:32:44
#506532 [+-] Piilota Suosittele

>>506528
Niinpä olinkin siltä osin ettei työttömyysturvaa lakkauteta mutta leikataan kuitenkin JA 90 päivän karenssi. Tämä siis seurauksena siitä jos työtön ei työllisty vähintään 18 tuntia /kk. Marinin mallissa työtöntä ei rankaista siitä ettei työtä ole. Sipilän mallissa tosiaan oli tuo jo mainittu työvelvoite.

08.10.2021 14:54:49
#506548 [+-] Piilota Suosittele

>>506543
Eli puhuit taas paskaa.
Lisäksi uliset nykyisestä hallituksesta, ettei se saa muka mitään aikaiseksi ja samaan hengenvetoon itket, että teidän hallituksella oli liikaa duunia.

Menehän katselemaan niitä kikkelityttöjä ja ulise lisää.

[ 9 viestiä | ]