Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 824 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️ Demari kantaa vastuuta 🤦‍♂️
joe pedo joe pedo
Biden Biden
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Bilesannuli on ihminen Bilesannuli on ihminen
Kumpaa äänestäisit! Kumpaa äänestäisit!
Tosimiesten camikivat.. Tosimiesten camikivat..
Lipsuti lupsis nuol nuol! Lipsuti lupsis nuol nuol!
Emma Emma
Mestari uskoi seiskan valheeseen Mestari uskoi seiskan valheeseen
Tilastot? Tilastot?
Poliittisen satiirin taso Poliittisen satiirin taso
Trump ja Kim Trump ja Kim
rokoteuskovaisille rokoteuskovaisille
Sanna ja ulkopol. Sanna ja ulkopol.
Oppia nuoremmille. Oppia nuoremmille.
Idiootit eivät koskaan opi! Idiootit eivät koskaan opi!
Sannako se paha on? Sannako se paha on?
Ohisalo. Ohisalo.
Hallitus suorittaa Hallitus suorittaa
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Kiitos Tytti, kiitos demarit :D Kiitos Tytti, kiitos demarit :D
Putinin hyödyllisiä idiootteja. Putinin hyödyllisiä idiootteja.
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
 453 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
10.09.2021 08:36:59
[ + 3 | ]

Näin

[56594] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1080x1467] [] []
tiedosto.jpg

oikeisto

(27)  · 

maahanmuutto

(85)
10.09.2021 23:01:57
#499522 [+1] Piilota Suosittele

Vasemmisto:
- Suomi ja suomalaiset ovat etuoikeutettuja ja heitä pitää rangaista. Lisää veroja! Ja leikata pitää. Poistetaan nyt tällä kertaa vaikkapa eläkeputki. Yhtään oikeistopuoluetta ei ole hallituksessa, mutta silti oikeisto vika jollain tavalla
- Meidän pitää pelastaa koko maailma. Rajattomasti islamisteja tänne. Talibanit ok, ISIS ok, ISIS-k ok, meillä on tilaa! Kaikkien taustat tunnetaan! Naiset ja lapset pitää pelastaa (otetaan lähes täysin vain miehiä Suomeen).

10.09.2021 23:14:36 | 23:15:13
#499532 [+1] Piilota Suosittele

Jollaki vihervasemmistosuvakilla ilosesti menny talousliberaalioikeisto ja keskustakonservatiivit saman katon alle.

11.09.2021 17:22:46
#499765 [+1] Piilota Suosittele

>>499268
ah katsoin tän videon monta kertaa putkeen ja nauroin itseni melkei hengiltä. mielettömän euforinen tunne kun jotain vassaria ahdistaa nii paljo että se huutaa ja itkee.

[ 5 viestiä | ]