Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 813 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Halla ja Biden Halla ja Biden
Ensi keväänä.. Ensi keväänä..
Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää! Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää!
Herlin Herlin
Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua! Kun edes sun oma vaimo ei äänestä sua!
Taas mennään!3 Taas mennään!3
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa. Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.
Oulu Oulu
RASMUS RASMUS
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja. Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja.
Tosimiesten camikivat.. Tosimiesten camikivat..
Vassari wojak Vassari wojak
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Sanna haastattelussa. Sanna haastattelussa.
Desantti uikuttaa 🤣 Desantti uikuttaa 🤣
Teemu on hieno mies(?) Teemu on hieno mies(?)
vastuunpakoilu vastuunpakoilu
Hyvä hallitus. Hyvä hallitus.
Sanna taas kerran. Sanna taas kerran.
Vasurihomo raskaana Vasurihomo raskaana
Keijon konsti Keijon konsti
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
Kela Kela
 531 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.67 MB, 1 tiedosto
11.09.2021 14:18:07
[ + 7 - | ]

Hutisalo ding dong!

[56622] [Screenshot_20210911-141443_Twitter.jpg] [0.67 MB] [1079x1361] [] []
Screenshot_20210911-141443_Twitter.jpg

11.09.2021 15:16:22
#499733 [+1] Piilota Suosittele

Natsilipun liehuttelu vertautuu hyvin siihen jos ääri-islamistit päättäisivät tallustella kadulla ja ulista oikeudestaan katkoa päitä.

11.09.2021 21:14:22 | 21:14:37
#499854 [+-] Piilota Suosittele

>>499846
Minkälaista näkemistä haluaisit? Poliisi poisti uudenvuoden kulkueelta hakaristilipun ja nyt poliisi poisti kehä I:n ISIS lipun. Haluaisitko että vihaamasi poliitikko vielä itkisi telkkarissa myös ISIS-lipun vuoksi?

11.09.2021 21:55:56
#499885 [+2] Piilota Suosittele

Todellisiin ongelmiin puuttuminen vaatisi selkärankaa, moraalia ja motivaatiota. Mielikuvitusvihollisten aiheuttamiin ongelmiin puuttuminen taas ei vaadi noista mitään, ja sillä saa monen idiootin silmissä suosiopisteitä...

11.09.2021 22:47:33
#499907 [+-] Piilota Suosittele

>>499887
Mielipide tuokin. Tosin samalla logiikalla keskarin näyttäminen vertautuu mihin tahansa käsimerkkiin, esimerkiksi morjestamiseen, eikä siitä ole syytä provosoitua.

Koska nyt kuitenkin sekä natsilippu, että ISIS-lippu edustavat erittäin vastenmielistä näkemystä siitä, mitä ihminen saa tehdä toiselle ihmiselle, ovat ne molemmat länsimaissa aivan syystä myös halveksinnan kohteena ja toivon mukaan myös kiellettyjä esineitä liehutella paraateissa, kulkueissa ja mielenosoituksissa.

12.09.2021 03:02:10
#499979 [+-] Piilota Suosittele

>>499976
Tuskin sentään, mutta ymmärrät varmaan kuitenkin pointin. Joillakin merkeillä ja symboleilla on negatiivinen lataus. Joillakin käsimerkeillä se lataus on niin voimakas, että jos sitä esittelee väärälle ihmiselle, voi tulla nenä kipeäksi. Samoin joidenkin lippujen esittely aiheuttaa ihmisissä voimakkaita reaktioita. Epäilen, että esimerkiksi ISIS lipun esittely aiheuttaa niin voimakkaita reaktioita valtaosassa, että kyseinen lippu ei kauaa heilu.

[ 20 viestiä | ]