Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 826 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua
Rasmuslaisten logiikka Rasmuslaisten logiikka
Vas. nuorison puh. joht. idiootti. Vas. nuorison puh. joht. idiootti.
Sannaa taas ❤️ Sannaa taas ❤️
Vasemmisto & äänestäjä Vasemmisto & äänestäjä
Perunatkin tietää paremmin Perunatkin tietää paremmin
Iiris taas ding dong Iiris taas ding dong
Eu Eu
Pelleilyä Helsingissä Pelleilyä Helsingissä
Pakolliset meemit Pakolliset meemit
Tosimiesten camikivat.. Tosimiesten camikivat..
Persu matu suvakki Persu matu suvakki
Kaksinaismoralismi osa 445. Kaksinaismoralismi osa 445.
Kuka onkaan näiden takana? Miksi? Kuka onkaan näiden takana? Miksi?
Bidenin hallinnon juutalaiset Bidenin hallinnon juutalaiset
Yle propagandaa taas 8. Yle propagandaa taas 8.
Reptiliaanit hallitsevat maailmaa Reptiliaanit hallitsevat maailmaa
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Iltasanomat propagandaa välissä. Iltasanomat propagandaa välissä.
Että näin Että näin
Persu-meemejä Persu-meemejä
Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen! Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!
SDP SDP
Veikkaus on suomen suurin kusetus Veikkaus on suomen suurin kusetus
 717 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.5 MB, 1 tiedosto
18.11.2020 20:03:57
[ + 6 - | ]

E-e-en m-m-mä s-s-sanonu niin... APUA FASISTIT HYÖKKÄÄ!!!!

[49536] [en-ma-mitaan-sanonu.mp4] [2.5 MB] [853x480] [] []

huutista

(26)  · 

joka

(9)  · 

tuutista

18.11.2020 20:36:34
#410618 [+-] Piilota Suosittele

YLlätäävää. Niin yllättävää. Poliitikko kääntää heti takkinsa. Ei pysty edes myöntämään omaa sanomaansa.
Yllättynyt olen suuresti. Politiikka on kuin uskonto. Puolustellaan kuin pedofiiliä konsanaan. Mutta se tuo niin hyvä mielen jokaisen huulille kun poliitikko sanoo jotain.

19.11.2020 02:04:43
#410721 [+-] Piilota Suosittele

Tätä se on näillä paskan jauhajilla ja helppoahan se on lässyttää, kun siitä ei joudu minkäänlaiseen vastuuseen. Olikos se joskus vielä siten, että kansanedustajaksi kelpuutetaan vain hyvämaineisiksi ja rehellisiksi tunnetut henkilöt?

21.11.2020 06:16:22 | 06:16:55
#411477 [+-] Piilota Suosittele

Halla-Ahoa on Tynkytetty, rynkytetty, ja jynkytetty enemmän ja pahemmin kuin ketään muuta, ja onpahan tuo saanut jo tuomionkin, että harvempi meistä pystyisi samaan, siis vielä jatkamaan. Onnea vaan kulipäälle. Kulipää ei ole idiootti.

[ 8 viestiä | ]