Jenkkimediasta iso osa on kusessa jos Trump häviää, mistä sitten jäkätetään koko ajan? Surkeinta tässä on että suomalaisetkin isot tekijät ovat päättäneet kopioida amerikkalaisia vastaavia.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Nyt ei naurata. Idiotismi.
Demarit ja 8 miljardia
Haha. Stalinin Woke-kulttuuri meni ihan plörinäks
Ilmasto ja eu.
demari
Kehari idiootti suvakki
Moonman - White Pills
Syökää paska rokotteenne
Hitlerin joukoissa oli vapaaehtoisia kaikista maista.