Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 814 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen! Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!
Make America Sane Again Make America Sane Again
sanna tietää sanna tietää
Olet murhaaja Olet murhaaja
Putin, vasemmisto ja natsit. Putin, vasemmisto ja natsit.
lolmao lolmao
ampumahiihto rasismia? ampumahiihto rasismia?
Persu-meemejä Persu-meemejä
Trump hyökkää Grönlantiin Trump hyökkää Grönlantiin
Ruotsin tie Ruotsin tie
Demokratia vs ryssä. Demokratia vs ryssä.
Ukraina saa tukea jopa avaruudesta Ukraina saa tukea jopa avaruudesta
Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon Vasemmiston lääke laittomaan maassaoloon
päästä se lavuaari sisään päästä se lavuaari sisään
Femakolla oli vaikeaa 😢 Femakolla oli vaikeaa 😢
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
Paavo Pyhä Paavo Pyhä
Orpo Orpo
Tarja Halonen Neuvostovakooja Tarja Halonen Neuvostovakooja
Satu ❤ Satu ❤
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Suvi "talousnero" Auvinen Suvi "talousnero" Auvinen
Linkola kertoo totuuden vihreistä Linkola kertoo totuuden vihreistä
Prinsessa Sanna Prinsessa Sanna
 511 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 01.08.2020 02:02:07
[ + 0 | ]

LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity


01.08.2020 09:59:26
#369764 [+-] Piilota Suosittele

Pohjoismaissa ollaan yllättävän vapaita verrattuna jenkkeihin. Meillä ei olla koulutuksen suhteen riippuvaisia vanhemmista 18-vuotiaana saa itse päättää mitä haluaa ja minne haluaa. Meillä ei ole tarpeen jäädä toisen puolison tulojen ja terveysvakuutuksen varaan, jos ei ole varaa päivähoitoon (joka on siellä tolkuttoman kallista). Työnantajasta ei olla riippuvaisia, että saa terveysvakuutuksen. Jenkit eivät todellakaan tiedä ennen lääkäriin menoa, korvaako vakuutus käynnin, vai tuleeko flunssapolista 500 taalan lasku. Vakuutusten ja verolappujen kanssa meillä tulee valmis laskelma, joka on simppeli ja ennalta arvattava. Rapakon takana tarvitaan usein tilitoimiston ja juristin apuja. Pohjoismaissa istutaan saunaolutta nauttien, sillä välin, missä ahdistunut jenkki raapii tulevaisuuden suunnitelmiensa kanssa päätään. Koska pohjoismaissa on vapauksia esim koulujen ja päivähoidon suhteen, meillä itseasiassa tehdään enemmän työtunteja vuodessa taloutta kohden ja työn tuottavuus on parempaa. Tyypillinen viittaus sosialismiin jenkkilässä johtuu usein väärästä fokuksesta, että hyvinvointivaltion tehtävä olisi vain huolehtia lusmuista. Norjassa sossu ostaa jopa auton, jos se on välttämätöntä. Katsokaapa työttömyystilastoja, niin lusmuilijan paratiisissa ei paljon lusmuilla. IMF luetteli ongelmia USAn talouskasvun tiellä ja yksi niistä on nimenomaan köyhyys. Köyhyysloukussa olevat yksilöt eivät ole tekemässä tuottavaa työtä, vaan yrittävät selvitä ilman asuntoa ja koulutusta. Miljardeja työtunteja valuu täysin hukkaan.

[ 2 viestiä | ]