Vaikka suomessa olisikin "red light" alue niin nämä sankarit valittaisivat kun eivät saa maksusitoumusta sinne, kun sieltä ei saa tarpeeksi nuorta ja neitsyttä jne raiskaamiset jatkuisivat.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Vihervassarit tappelee :D
Biden
Itiksen jättimäinen mielenosoitus
sanna tietää
Oulu
Persu matu suvakki
Jotain outoa..
Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden